Gå til innhold

Hvit rally 240 i Kongsvinger

Ranger emnet


SpaceTracktor

Anbefalte innlegg

Jeg så en hvit rally 240 med en gedigen vinge og en satans bredding på henger her om dagen. Minnet meg litt om KRB's volvo 343. Noen som har noen bilder av den? Venner av meg mener det har vært et arrangement på Vålerbanen etter Gatebiltreffet, siden det har trillet et par "lekebiler" gjennom Kongsvinger den samme dagen.

Bruk vett, ligg bredt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har dette på Carspotting-forumet å gjøre? Volvo 240 er ikke noe ekstraordinært, uansett hvor stygg den er. Alle er nemlig stygge, i større eller mindre grad.

 

Tvila på att du har stådd modell førr nå porselens dokke sjøl.. Ikke alle som lika akkurat samme bilan som dæ..

01 Bmw 320 2,2 Mtech2 induvidual

-x-Volvo 142 73

-x-Ski-Doo Formula +

-x-Volvo 240 (Bilcross)

Link til tråd om 142`en http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=932630#post932630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har dette på Carspotting-forumet å gjøre? Volvo 240 er ikke noe ekstraordinært, uansett hvor stygg den er. Alle er nemlig stygge, i større eller mindre grad.

 

ikke hver dag man ser en med bredding vettu guttebassen....

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en hvit rally 240 med en gedigen vinge og en satans bredding på henger her om dagen. Minnet meg litt om KRB's volvo 343. Noen som har noen bilder av den? Venner av meg mener det har vært et arrangement på Vålerbanen etter Gatebiltreffet, siden det har trillet et par "lekebiler" gjennom Kongsvinger den samme dagen.

 

Det stod ikke Braaten på sideruta?

 

Isåfall kommer personen fra Blaker..

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår