zel Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Da får vi se om jeg får lagt inn litt info om min bil her: 1995 Audi Rs2. Etter 3 år med denne bilen med 2 bane dager og mye kjøring måtte jeg pusse opp litt. Dette er utført: Nye bremse klosser og skiver forran Nye bremse klosser og skiver bak Nye hjulbolter på hele bilen Komplett nyt håndbrekk Nye demper skiver 4 nye calipere 2 nye hjullager 2 nye dør lister 5 nye innsprøytnings dyser Nye bremseslanger til Calipere Bytte av drivakselmansjett begge sider foran Byttet alle foringer Byttet de stagene som er for å stive opp understellet. Nye stab stag. 2 nye styrestag Ny føler til bremse veske. Ny føler bak til ABS systemet. komplett reimbytte med vannpumpe og det som hører til. Ny luftmassemåler. Noen nye trykk slanger. Nytt luft filter (som om det er det som kostet her) 5 nye Coiler. Ny lakk. Soting av ruter Nye sommer felger og dekk. Bilde av bilen før: Mens jeg skrudde selv: Disse har jeg hatt ganske stort forbruk av: Slik ser den ut nå: Selv er jeg meget fornøyd. Jeg er ikke så flink til å skru, så jeg har satt bort mesteparten av jobben til andre. Det er som å ha en ny bil :-) Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Og jeg som trodde at JEG kostet på RS2'en mye...:D Du vinner nok denne Zel..Hehe.. (Har jo hørt prisen på bremsebyttet..) Må si jeg digger de felgene, kledde bilen godt! Ser kanskje ikke så "brutalt" ut med mange eiker, det ble meget stilrent. Og ikke minst, ingen andre har like.. :) Btw. Har du blå pelemor i lakken? Skimter litt blått på det ene bildet.. Vi må møtes og skravles en dag! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Den er blå ja. Er noe usikker på den nøyaktige lakk koden da Audi har klar å kalle 2 blåfrager det samme :-) Så man må se etter manuelt, den ene er MYE lysere. Min ser nesten sort ut når det er litt mørkt ute, men i solen er den knall blå! Ja, jeg er meget fornøyd med felgene. Selv syntes jeg bilen ser nyere ut med dem. De gamle jeg hadde, som du ser på toppen, hadde så skarpe kanter. Så det så litt Old school ut. Når du byttet lageret bak, hvordan klarte denne skiven seg da?: Som du ser så knakk min. 10 år gammel magnesium. :-) Men så trodde jeg at jeg kunne presse på den også da. Da tok jeg feil! hehe Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Da er jeg lei! Nå skal jeg ha 2 nye radiatorer og alle slangene som hører til. Noen som vet hvor det kan være lurt å kjøpe dette? Har ikke sånn SUPER lyst til å ringe møller :D Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 mmm, drømmebil...! deleprisane derimot :cocain: prøv radiatorspesialisten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Når du byttet lageret bak, hvordan klarte denne skiven seg da?: Som du ser så knakk min. 10 år gammel magnesium. :-) Men så trodde jeg at jeg kunne presse på den også da. Da tok jeg feil! hehe Knakk min jeg oxo..Nesten håpløst å presse av uten at den sprekker...Dohh. Den er laget av støpe-aluminuim. :) Bestilte opp ny fra Tyskland sammen med komplett rep. kit til trommelbremsene bak (Brekket) Sjekk prisene på de 4 fjørene på Møller...Haha... Tror det koster ca 1000 kr for de 4 bittesmå fjørene..Helt sykt!! Radiatorservice eller Andersens Bilradiator har radiatorer. De koster ca. 2000 per stykk... Blir nesten samme pris å ta de fra Tyskland, virker ikke som de har så mye å gå på når det gjelder pris... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Pen bil du har der! RS2 står absolutt på min liste over "vil ha" biler. Kjøpte nettopp selv ny radiator hos Radiatorspesialisten, og betalte vel ca. halv pris i forhold til hva det ville kostet meg hos Møller. Ikke akkurat billig å være Audi eier, men du verden som det er verdt det! :D Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Knakk min jeg oxo..Nesten håpløst å presse av uten at den sprekker...Dohh. Den er laget av støpe-aluminuim. :) Bestilte opp ny fra Tyskland sammen med komplett rep. kit til trommelbremsene bak (Brekket) Sjekk prisene på de 4 fjørene på Møller...Haha... Tror det koster ca 1000 kr for de 4 bittesmå fjørene..Helt sykt!! Radiatorservice eller Andersens Bilradiator har radiatorer. De koster ca. 2000 per stykk... Blir nesten samme pris å ta de fra Tyskland, virker ikke som de har så mye å gå på når det gjelder pris... Hehe, da har jeg blitt lurt, IGJEN! For de to nye skivene jeg kjøpte var i magnesium ! hehe Det var jo helt sikkert dyrere! De fjørene du prater om, er det de inne i brekket du mener? Komplett brekk system til bilen koster 10 000,- blank med rabatter. Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Pen bil du har der! RS2 står absolutt på min liste over "vil ha" biler. Kjøpte nettopp selv ny radiator hos Radiatorspesialisten, og betalte vel ca. halv pris i forhold til hva det ville kostet meg hos Møller. Ikke akkurat billig å være Audi eier, men du verden som det er verdt det! :D Takk for tipset :-) Passet den rett inn eller måtte du modifisere litt? Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 syntes kanskje de svarte felgene kledde bilen din bedre jeg.. men det er bare min mening.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Nå har du hatt den i noen år så da kan man vel si du er fornøyd med bilen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 radiatoren passa dønn, viss brakettane på bilen hadde vore beine, hehe.. er 100% passform. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Fete de mange eika felgene da.. hm du gadd ikke bo i Sørum lenger nei.. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bromme Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 nei nei nei:ratatatat fiks de gamle ;):deng Siter Bromme www.soundstream.com -= 98 mod A4 Avant 1.8 TQ =- -x 98 mod Golf STV GL x- -x 87 mod Golf GL x- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Nå har du hatt den i noen år så da kan man vel si du er fornøyd med bilen? :) Du kan jo si at jeg er fornøyd ja :) Derfor gidder jeg ikke bytte! Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg