jowhansen Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Trenger en vindusvisker motor til en neon. Noen som har? Regner med at de er ganske dyre hos chrysler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hva med å bare hente en hos din lokale høgger? Hvis ikke kan du ringe en sjappe som selger amcar-deler. Uorginale motorer koster ofte ikke all verdens... -Du har sjekket at motoren får strøm? At det ikke kan være et ledningsbrudd e.l. istedet? Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 aldri solgt en sånn.. aldri hørt om en som har røket heller.. så grattis her tror eg du er først ute med å representere norges første neon med gåen viskermotor.. ikke frekt ment men eg er veldi overasket viss den faktisk er gåen Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jowhansen Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Tja, skal skru den ut idag og titte på den og måle om den får strøm. Men bilen har jo gått i bergen siden 1995 så det er jo en mulighet for at den faktisk har røket :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Tja, skal skru den ut idag og titte på den og måle om den får strøm. Men bilen har jo gått i bergen siden 1995 så det er jo en mulighet for at den faktisk har røket :p det har min bil også gjort (trillet 250-260 000) eneste den gjør er å spise topp pakninger (orginale) men det er min egen skyld. men håper du finner utav det Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Tja, skal skru den ut idag og titte på den og måle om den får strøm. Men bilen har jo gått i bergen siden 1995 så det er jo en mulighet for at den faktisk har røket :p :roll: Viskeren kan ikke ha hoppet av hakket hvor den er koblet sammen med stangen som igjen henger på motoren? På min chrysler saratoga, så begynte motoren å slure, fordi feste mellom den stangen og viskermotoren var utslitt. Så det var bare å fikse den foringen. (Dette skyldtes at jeg hadde brukt doble carbonfargede vindusviskere fra biltema (TUNGE!). Død over viskere fra biltema!) Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jowhansen Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Har nå målt denne og motoren får strøm men ikke noe tegn på liv. Skal prøve å bytte den så snart jeg får tak i en erstatning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saratoga Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 :roll: (Dette skyldtes at jeg hadde brukt doble carbonfargede vindusviskere fra biltema (TUNGE!). Død over viskere fra biltema!) Jeg har en Saratoga 1994-mod. og den takler ikke de vanlige (billige) vindusviskerne fra Biltema. De "roper og skriker" når de går over frontruten. Kjøpte bilen brukt i 2002 og jeg liker den svært godt. Kjøleviften for radiatoren røk i vinter, men den kostet bare $24 (+ frakt) brukt fra USA. I Norge koster den Kr. 5500,- ny!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 det har min bil også gjort (trillet 250-260 000)eneste den gjør er å spise topp pakninger (orginale) men det er min egen skyld. men håper du finner utav det Ikkeno problemer med clutchen? jeg har fått høre at clutchen ofte ryker rundt 200-250kkm. Stemmer dette, og er det noen som har bytta clutch og vet hva det koster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg