Johnny86 Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Da har det ENDELIG blitt M3 på meg også. Bilen er herlig, og jeg kjører rundt med et stort glis hele dagen nå. Bilen er chippa, og fjerna katalysatoren. Noen få bilder med dårlig kamera. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Gratulerer så mye! Gleder meg til neste helg nå ja :) Du skal til Rudskogen? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Gratulerer så mye! Gleder meg til neste helg nå ja :) Du skal til Rudskogen? Takker. Skal til rudskogen ja. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 hvor langt har den herligheten din gått da? og hvor mye måtte du ut med :P vinga var vell litt i det største laget for min smak men elelrs en helt rå bil :D Siter Bmw 1996 316i sedan Bmw 1993 316i coupè (solgt) Bmw 1993 318is coupè klima Bmw 1993 318is coupè takluke Mercedes 1985 200te stv. verkstedvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Gratis med ny bil. Digger intreøret i bilen din er så fett. bildene tatt på nedre vei i åsgerstrand??? Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr0kenFord Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Grattis så masse bassen=P Fete bilen=) Siter Sierra iS Power<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Grattis så masse bassen=PFete bilen=) :D Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Får si gratulrer her også ;) Knall bil, blir gøy til helga... Gatebil.no Merk teksten i den hvite boksen for å se hva det står... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Gratulerer så mye med ny bil :) Den må være rå å kjøre? Og går vel litt bedre enn 318is'n.. :) Merker du noen spesielle forskjeller ellers, eller er det bare samme bilen med mere motor, litt stivere oppsett? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Gratulerer så mye med ny bil :) Den må være rå å kjøre? Og går vel litt bedre enn 318is'n.. :) Merker du noen spesielle forskjeller ellers, eller er det bare samme bilen med mere motor, litt stivere oppsett? Takker. Bilen er vanvittig moro og kjøre. Er ganske store forskjeller, er en helt annen bil. Motoren har jo seff mye og si, men bilen virker mere påkosta ellers også. Er faktisk en ordentlig fin bil til rolige langturer også. Det overaska meg egentlig litt. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Takker. Bilen er vanvittig moro og kjøre. Er ganske store forskjeller, er en helt annen bil. Motoren har jo seff mye og si, men bilen virker mere påkosta ellers også. Er faktisk en ordentlig fin bil til rolige langturer også. Det overaska meg egentlig litt. Merker du noe forskjell på spranget i årsmodeller da? Eller er E36, E36, uavhengig? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Merker du noe forskjell på spranget i årsmodeller da?Eller er E36, E36, uavhengig? Er vel ikke rare forskjellen på akkurat det syns jeg. Er jo selvfølgelig di visuelle forskjellene da. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Grattis med rå bil ;) eneste som er litt kjedelig er fargen... politiet er på konstant på jakt etter biler som skiller seg ut i mengden... noe en gul m3 gjør.. jeg fikk erfare dette og blei lappløs ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Grattis med rå bil ;) eneste som er litt kjedelig er fargen... politiet er på konstant på jakt etter biler som skiller seg ut i mengden... noe en gul m3 gjør.. jeg fikk erfare dette og blei lappløs ;) du blei vel lappløs pga at du kjørte alt for fort. og ikke for bilen din var gul:P hehe.. men fin bil, bare fjern vingen og lakker den du:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Azzido lakka sin bil gul for å skille seg ut :) Så der må han evt skylde seg selv, hehe. Var selv og inspiserte denne M3'en igår. Ser veldig fin ut, eneste som er litt synd er at den har byttet rattet til et MOMO ratt. Pluss at jeg liker nye dashboardet til E36 bedre enn det gamle. Hissig lyd på de, veldig lett på gassen! Jon har lyst på felgene mine nå, hehehe Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg