pampi Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Hei! Jeg må skifte olje på bilen min, men hvor mye liter er det vanlig å bruke etter at jeg har tappet av oljen og hvordan resetter jeg service indikatoren? takker på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Bilpleiefolket ønsker nok helst å forholde seg spørsmål omkring pleie av bilens eksteriør og interiør, og oljeskift faller litt på utsiden av dette. Hvis motoren din ikke har fått ettermontert oljekjøler e.l. er det viktig at du forholder deg til BMWs oppgitte mengde ved oljeskift. Denne mengden bør du finne i bilens instruksjonsbok. I tillegg kan du titte på denne: http://www.bilforumet.no/teknisk/168436-rimeligste-oljeskift.html Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg