Gå til innhold

Golf gti/tdi

Ranger emnet


2wd sedan

Anbefalte innlegg

Nettopp kjøpt meg en 99mod golf gti/tdi.

Kjøpte den i tyskland da den ikke er solgt ny i norge.

Har aldrig blitt så positivt overasket over en bil noen gang!

Er en skikkelig fin bil å kjøre og går utrolig billig, 0,55 på mila i byen.Og det var rimelig greit ned utstyr i den.

fks Navi+

Fult gti recaro int

Kjøre komp

Regnsensor

El speil/vindu

Org gti felger(skal byttes med19" snarest)

KW senkesett

++

sitter en 1,9 tdi motor på 110hk i den(som skal chippes)

Bilen var MEGET pen innvendig og utvendig,tidligere eier har passet veldig godt på på den.

Tenkte jeg skulle sette på emblemfri grill og sveise igjen halvmånen i panseret og sette på den lille gti vingen bak.

MEN det måtte jo være noe som var galt med den!!

Når jeg skal skru på navi`n så står det DEFEKT CD samme hvilken cd jeg setter inn . Noen som har vært borti dette? Håper noen kan hjelpå meg for på møller ryen i oslo så skjønte de ingen ting. Tar imot hjelp med STOR takk!!

X: ca 50 motoriserte kjøretøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskland, slik som alt annet ;) Begynner å bli vanskelig å få tak i dem nå, men lar seg vel ordne.. Koster vel nærmere 3 lapper i butikken i norge

 

kan du anbefale noen sider fra tyskland som du bruker? blir det foresten mye billigere når man må betale 25 % toll pluss frakt?

beklager litt OT.

Golf 4 1,6

X - Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du anbefale noen sider fra tyskland som du bruker? blir det foresten mye billigere når man må betale 25 % toll pluss frakt?

beklager litt OT.

Hei

Har personlige kontakter som ordner det for meg der nede :)

 

BTW: beklager at dette med de øyelokka har kokt litt ut i fisk, men vil du fortsatt ha dem? Kan ta det på PM så ikke tråden blir helt rasert her.. :)

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår