2wd sedan Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Nettopp kjøpt meg en 99mod golf gti/tdi. Kjøpte den i tyskland da den ikke er solgt ny i norge. Har aldrig blitt så positivt overasket over en bil noen gang! Er en skikkelig fin bil å kjøre og går utrolig billig, 0,55 på mila i byen.Og det var rimelig greit ned utstyr i den. fks Navi+ Fult gti recaro int Kjøre komp Regnsensor El speil/vindu Org gti felger(skal byttes med19" snarest) KW senkesett ++ sitter en 1,9 tdi motor på 110hk i den(som skal chippes) Bilen var MEGET pen innvendig og utvendig,tidligere eier har passet veldig godt på på den. Tenkte jeg skulle sette på emblemfri grill og sveise igjen halvmånen i panseret og sette på den lille gti vingen bak. MEN det måtte jo være noe som var galt med den!! Når jeg skal skru på navi`n så står det DEFEKT CD samme hvilken cd jeg setter inn . Noen som har vært borti dette? Håper noen kan hjelpå meg for på møller ryen i oslo så skjønte de ingen ting. Tar imot hjelp med STOR takk!! Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Bilder hadde vært gøy :) Høres ut som en pen bil du har fått deg. Ta kontakt med meg om du var ute etter baklykter, grill osv til en billig penge. Kan sikkert ordne no til deg. Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 skal få tatt noen bilder snart . Har lyst på tåkelys/spredere i fangeren men vil at det skal se så org ut som mulig.Hvor kjøpte du dine? Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Tyskland, slik som alt annet ;) Begynner å bli vanskelig å få tak i dem nå, men lar seg vel ordne.. Koster vel nærmere 3 lapper i butikken i norge Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Blir felger/chip og fikse navi først tenker jeg. Iriterer meg skikkekig den navi`n:helpme: Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 noen som vet riktig boltsirkel på 99 golf? Må få kjøpt nye felger!! Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 5x100 Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 takk! da er det bare å handle:drive2 Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 [/img] Tatt med mobil så kvaliteten er vel ikke best. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Noen som har tips til felger? Vil ha 19"eller 20" . Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkelund Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Tyskland, slik som alt annet ;) Begynner å bli vanskelig å få tak i dem nå, men lar seg vel ordne.. Koster vel nærmere 3 lapper i butikken i norge kan du anbefale noen sider fra tyskland som du bruker? blir det foresten mye billigere når man må betale 25 % toll pluss frakt? beklager litt OT. Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 kan du anbefale noen sider fra tyskland som du bruker? blir det foresten mye billigere når man må betale 25 % toll pluss frakt?beklager litt OT. Hei Har personlige kontakter som ordner det for meg der nede :) BTW: beklager at dette med de øyelokka har kokt litt ut i fisk, men vil du fortsatt ha dem? Kan ta det på PM så ikke tråden blir helt rasert her.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 he he ikke noe problem Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Da var nye sommerhjul på plass. Ble "bare" 18" rs6. Har også vært en tur hos TSracing får å få litt mer effekt+solfilm og ny spiller,ble en pioneer avic d3. Får vente til det blir litt mer penger i kassa før jeg får gjort noe mer Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg