Sailorboy Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 hei, bygger FT motor til langtakraceren. MEN tenkte d kunne vært greit me ein annen manifoild, ser ikkje for meg og sveise sjøl. ikkje d atte d er umuligt. MEN trodde eg kunne få tak i og. nåken så vett om nåken så selger? evnt. navn på leverandør etc. firma som selger osv... Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 k M T E C H N I C S Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 k M T E C H N I C S joda, heilt kurant det egentli.. bortsett fra at eg ikkje vll bruke ei heil månedslønn på ein manifoild.... Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 KL racing... 3000sek eller hva døm koster.. Hvorfor ikke bruke std 940 rør? Funker mere enn godt nok. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 KL racing... 3000sek eller hva døm koster.. Hvorfor ikke bruke std 940 rør? Funker mere enn godt nok. joda, vett jo d. men er liksom ikkje like masse "show" over det. er det ikkje noe som heter SSchroem elle no? kunne tenke meg turboen litt høyere plassert... Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 SS autocrap ja, etter hva jeg har lest på bla tpc og tb forumet så har ikke snikrunkerne brukt bakgass da døm sveiser disse røra, da sprekker sveisene. Døm ser kanskje fine ut, men alt som glitrer er ikke gull... Du er av den typen som skal ha ting til å se bling ut ja, spar heller pengene til en ny turbo... Henrik H bremsa jo 460hk med 940 rør så hvorfor bytte? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 SS autocrap ja, etter hva jeg har lest på bla tpc og tb forumet så har ikke snikrunkerne brukt bakgass da døm sveiser disse røra, da sprekker sveisene. Døm ser kanskje fine ut, men alt som glitrer er ikke gull...Du er av den typen som skal ha ting til å se bling ut ja, spar heller pengene til en ny turbo... Henrik H bremsa jo 460hk med 940 rør så hvorfor bytte? hehehe.... ja e jo ein grunn te eg spørr om det e noen andre enn orginale da:P.. men vill ikkje dermed sagt eg vill ha no dritt:P ja, har ein 940FT manifoild liggende da, men hadde vært morro me no som ikkje alle har fra før;) Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 nåken som vett kim så selle SS Autocrap? Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Får døm på ebay, men er ikke noe å satse på etter hva jeg har hørt. En sprekkfri 940 manifold er det beste vil jeg si. Men det er jo min mening, jeg vil heller at det ser ut som no go mens det er all go... Ikke noe poeng i å sminke opp en motor så den ser vass ut hvis den går dass. Skal du kjøre med en såpass grov turbo så det er noe å vise fram a? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Får døm på ebay, men er ikke noe å satse på etter hva jeg har hørt. En sprekkfri 940 manifold er det beste vil jeg si.Men det er jo min mening, jeg vil heller at det ser ut som no go mens det er all go... Ikke noe poeng i å sminke opp en motor så den ser vass ut hvis den går dass. Skal du kjøre med en såpass grov turbo så det er noe å vise fram a? nei turbo e kje bestemt endå=)... tips eller?....sånn..siden du alikevell kommer til og lese:P KKK k27...noe å satse på..? har ein ny overhalt liggende i kjelleren.... Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 KKK saken er vel grei den.. Men jeg ville kjørt med 940 rør. Fra en eller annen audi sikkert? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 KKK saken er vel grei den.. Men jeg ville kjørt med 940 rør. Fra en eller annen audi sikkert? jepp. tror det. audi 100 turbo? eller?....e kje heilt sikker eg heller... Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg