Amzoch Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Ska lakke en fanger.. er rein amatør når det gjelder dette.. Men en gang må man starte og lære og feile.. Når man nu har grunnet plastfanger,, osv.. Når man har lakkert ett lag med farge.. Må man da vente til lakken e helt tørt før man tar andre lag?? Siter Den jeg har nu:2009 Mazda 6 sport 2,2dBiler som jeg har hatt:, 98 mod, Bmw 520i 24v94/95, Mazda 626 16v82 mod, Vw PassatWithout evil, there would be no good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 lakker vått i vått eller tørt, det går fint begge deler. men vått i vått er å anbefale, la lakken "hvile" 5 min mellom strøkene, da slipper du sig. og ikke legg perfekt flyt i første lag, sprøyt litt "tørt", da henger 2 lag bedre fast. skal du la lakken tørke mellom lagene bør du våtslipe innimellom, og det blir jo unødvendig mye jobb synes nå jeg! Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg