Gå til innhold

Golf 2 1.6c 84 mod.Totalt forvandlet(Arbeidsbil blir jentebil)Nye bilder 7.Sep

Ranger emnet


esmyr

Anbefalte innlegg

Et lite før å etterbilde av motoren:) Kjører med den orginale luftfilterboksen foreløbi til vi får satt på nyfiltret.

 

FØR:

SSA50763.jpg

 

ETTER:

12683324.jpg

 

 

 

Å et lite stemningsbilde av min å madammen sin:D

12683359.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ble en smule renere og penere i motorrommet nå:D

 

Ja en smule:D Nå er det bare å holde det så rent også..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra arbeid. Som tittelen sier, totalt forvandlet :P

 

Men, lexus-lyktene synes jeg dere burde ha revurdert. Personlig mener jeg at det er noe av det syggeste du kan sette på en bil. Crystal clear lykter (røde og hvite) hadde sett så sinnsykt mye bedre ut.

 

Men alt det andre var jævla bra. Bodykitet kledde bilen utrolig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra arbeid. Som tittelen sier, totalt forvandlet :P

 

Men, lexus-lyktene synes jeg dere burde ha revurdert. Personlig mener jeg at det er noe av det syggeste du kan sette på en bil. Crystal clear lykter (røde og hvite) hadde sett så sinnsykt mye bedre ut.

 

Men alt det andre var jævla bra. Bodykitet kledde bilen utrolig bra!

 

Tusen takk:)

Når det gjelder lyktene så er det nokk madammen som har velgt di så hun vil ikke bytte.

 

ja sku ønske jeg fikk tak i et til sån kitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå på fredag skal bilen på eu etter et år med oppussing:)Blir bra å få på skiltene etter så mye arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget nytt feste til batteriet i dag å justert litt på registrreim dekslet som var borti viftereima så nå er altpå topp:)

 

Fant også ut at jeg hadde glemt å feste bolte til dynamoen så den var på tur ut..ups..ikke lett å huske alt når man monterer i et vanvett:eek: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant også ut at jeg hadde glemt å feste bolte til dynamoen så den var på tur ut..ups..ikke lett å huske alt når man monterer i et vanvett:eek: :)

 

hehe:D

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår