ford-drifter Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Org: Modd: Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Ååh... fyfy, det skal vi ikke ha noe av! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 kanskje bytte felger? ;) Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Gratulerer, dere har virkelig klart å bruke tre poster på å klage, whine, og så videre. Bilkristian, hvor fant du ditt skilt? Og du trenger ikke underbygge påstanden din med enda en sur og sint kommentar. /OT Grei modd, jobb mer med toningen av ruten, så mørkt som det er nå er verken realistisk eller pent. Forøvrig bør du jobbe litt med grillen, som er noe skjev. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 er ikke verdens beste...dessuten bruker jeg ikke photoshop, men photofiltre...noe som er veldig like... Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Fin modd! :) likte øyelokkene veldig godt ;) stå på :) Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 ok. unnskyld jeg gir meg.. du kan jo selvfølgelig ha lagd det selv :( sorry skal ikke være sånn neste gang..har lagd min på http://www.customeuropeanplates.com/ til modden: Fin modd! :) likte øyelokkene veldig godt ;) stå på :) Takk!! tegna øyelokken selv...syns de ble kule når de var større i ene enden... EDIT: den linken du la ut funker ikke...står siden kan ikke vises Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Takk!! tegna øyelokken selv...syns de ble kule når de var større i ene enden... EDIT: den linken du la ut funker ikke...står siden kan ikke vises funker fint hos meg :S så rart.. Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Hva er det som kommer ut av spylerdysene? :P Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Det er rakettmotorene. ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg