Gå til innhold

Slagord konkurranse

Ranger emnet


Tor Steinar Aamodt

Anbefalte innlegg

Vi ønsker ett "slagord" til dB Drag Racing, Bass Race og Psychlone... Dette må ha noe med bilstereo og gjøre...

Konkurransen varer til vi finner noe kult og forslaget som vinner får en eller annen premie... Helst skal det være på Norsk, men det er ok med Engelske forslag også...

 

Eksempel kan være:

 

Bilstereo og Moro...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Vokt dem for subwooferen!" evt. "Beware of the subwoofer!" (Fulgt av et bilde av en sinna subwoofer med hoggtenner og et svært gap, jeg suger til å tegne, men dette er noe a'la det jeg tenker på).

 

gaylordsub.jpg

 

Hvis dere ikke bruker den, tror jeg jaggu jeg skal ha den på bilen selv (bare få noen andre til å tegne, som KAN tegne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Glad i bilstereo? Sjekk ut db drag/bass race/psychlone!"

 

"Bass som virkelig slår, utstyr som presses til det ytterste, hørselvern, og massevis av morro"

 

"If you'll bring your friends, we'll bring the bass!"

 

"So much bass it hurts"

 

Hehe, var ikke det mest kreative kanskje, men konkurranse er konkurranse! :P Lykke til videre med letingen!

89' E34 525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å skjele litt til JBLs markedsavdeling: "so much fun it hertz" ;)

 

Evt. må man i tenkeboksen en stund. Man bør nok uansett holde seg til maksimalt fem ord for at det skal sette seg lett og fenge, aller helst mindre.

 

"Smack my bitch up" er jo slang for å "skru opp volumet", men sannsynligvis mer kjent som en Prodigy-frase enn noe annet.

 

 

 

"Det er ikke størrelsen som teller, det er slaglengden"? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. "when car stereo come's alive" :)

 

eller "dbdrag, når bilstereo blir morsomt" :)

 

eller så kan du jo hente inspirasjon fra ei fil du fikk hos meg for en stund siden Tor.. :P

 

eller.. "dbdragracing... the only place Burping is allowed" :P:afro

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår