Gå til innhold

Legg inn de beste bildene du har modda...

Ranger emnet


Suprabooy

Anbefalte innlegg

  • Svar 240
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Orginal:

MercedesE-KlasseOrg2.jpg

 

Mod:

MercedesE-KlasseSvartAMGBAK.jpg

Vet at felgene kunne vært litt mørkere..

Gjerne kommenter.

 

du burde fikse stance'n..

For det første hadde denne sikkert subbet noe sinnsykt, nå som felgene er større en selve dekka :D

Og man ser jo til og med at når bilen står i ro, subber felgene i hjulbuen.. eller er det bare slurv? :wonder:

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du burde fikse stance'n..

For det første hadde denne sikkert subbet noe sinnsykt, nå som felgene er større en selve dekka :D

Og man ser jo til og med at når bilen står i ro, subber felgene i hjulbuen.. eller er det bare slurv? :wonder:

 

 

Oj, var det så ille jah..

Tja.... Litt slurv da :D

Ikke alltid jeg gidder å sitte i 5 timer på en bil, som jeg gjorde på Rs5'en over her ;)

Endret av ChevroletVan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
beklager dette, sikkert feil tråd og jeg blir vel hengt nå, men hvordan i alle dager skifter jeg farge på hele bilen? lasso tool er jo ikke brukbart for meg.. da blir det bare masse skeve streker.

 

Hvordan skifter jeg farge på bare panser? ¨

 

ikke heng meg.. :P

 

 

Vel, nå har jeg ikke lest igjennom hele forumet.. Bare de to første sidene, og ser at det har blitt gitt forskjellige metoder. Jeg kan foreslå at du bruker "Magic Wand Tool"

 

Ved bruk av dette hjelpemiddelet, må du bruke "originalbilde-layer'et" og etter at alt er markert, lager du en ny layer (Shift + Ctrl + N). Deretter kan du bruke "Brush Tool" for å tegne over alt som er inne i det markerte området. Dette vil gi en solid farge, for å endre denne, kan du gjøre to forskjellige ting:

Nr. 1: Hvis fargen på bilen er lys, kan du bruke "Opacity" / "Ugjennomsiktighet" og angi hvor mange prosent den skal være "solid".

Nr. 2: Du kan bruke "Blending mode", slik kan du få andre typer for fargeforandring.

 

Når du bruker "Magic Wand Tool", markerer du et større område i bildet, hvor alt som er i en viss radius og har tilsvarende samme farge. For å gjøre dette "området" større, hold inne shift-knappen, og da vil du se at musepekeren får et lite " + "- tegn ved siden av seg på nedre, venstre del.

Dersom det blir markert et område du ikke hadde planlagt (som ofte hender i photoshop), må du holde inne alt-knappen, og da vil du se at musepekeren får et lite " - "-tegn på samme sted som forrige forklaring.

 

Du vil måtte zoome inn enkelte ganger og bruke "Brush Tool" for enkelte områder du ikke får markert helt etter ønsket. Har selv redigert bilder helt ned i 1mpx ved hjelp av zoom. Så det er liksom ikke det store problemet. :)

 

Håper dette var til hjelp, og hvis du har flere spørsmål ang. ting i photoshop, ikke nøl med å sende meg en PM, så kan jeg hjelpe deg. :)

[ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab     [ ] 1996 Opel Astra F 1,8 Bertone Cab.  
[ ] 1996 Opel Astra F 1,6 GL                    [x] 1994 Volkswagen Golf GL 1,8 stv - Solgt

[x] 1997 Opel Omega B 2.0 16v - Solgt   [x] 1997 Opel Vectra 2.0 16v CD - ufrivillig vraket
[x]1988 Audi 80 1.8s - Solgt                     [x]1993 Audi 80 2.0 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en Volvo 940 Mod.

Det som er gjort; Senket, Sotet Vinduer, Breddet Og Lakkert Originalfelger, Breddet Skjermer, Endret Litt På Frontspoileren, Større Eksos, Svart Matt Farge, Mørkere Grill Og Lykter, Fjernet Blinklyset På Siden og Fjernet Nøkkelhullet På Siden.

 

Animasjon (Vent i 5 Sek):

Volvo-940-Animasjon.gif

 

Noen kommentarer?

Endret av MercedesW124

MVH

Christian RIbe

 

Mercedes-Benz 1222 NG `85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår