Mr.Gti Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Trur den går på Hamar, sett den her flere ganger hvertfall... men uansett,fysj for en bil..:P Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Skikkelig englandstyling. jøkk du ser nok ikke noe slik styling i England, med mindre det sitter på en Vectra, Clio eller Saxo Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 jeg har da sett golfer fra englad med lignende røten styling.. Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 jeg har da sett golfer fra englad med lignende røten styling.. Det har jeg aldri sett, hverken i blader eller de gangene jeg har vært på GTI Internationals og No-Rice. Sett en og annen kanskje på et eller annet forum, hvor de har postet en egay-link og ledd av den..... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Tenker figuren blir glad når han kommer over denne tråden etter å ha fikset på bilen sin og brukt penger på det ;) Smaken er som baken vettu, finnes bare en bil og det er audi, men jeg orker ikke disse alt annet jeg ikke liker hele tiden for det... Hvem enn som eier bilen, syns den er fin jeg på sin egen måte ;) Stå på Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Du har helt rett i det PoloClassic. Når jeg var på Max Power england i fjor var det kun et par 3 golfer og de mener jeg å huske var ganske kule.. men jeg mente stylingen i seg selv.. sånt må man liksom til England for å se, om du skjønner :P Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Tenker figuren blir glad når han kommer over denne tråden etter å ha fikset på bilen sin og brukt penger på det ;) Smaken er som baken vettu, finnes bare en bil og det er audi, men jeg orker ikke disse alt annet jeg ikke liker hele tiden for det... Hvem enn som eier bilen, syns den er fin jeg på sin egen måte ;) Stå på Smaken er som baken ja, men dette var jo bare smakLØST. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Hadde jeg ikke vist bedre, så hadde jeg satt meg ned å brukt den som benk :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Hadde jeg ikke vist bedre, så hadde jeg satt meg ned å brukt den som benk :D :phatyo Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg