GMV Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 På min 2.0LT var det også sånn. Ladet mere ved stigende turtall. Når jeg byttet turbo med en friskere wg så ladet det plutselig 0,8 allerede ved 2500-3000. Gikk mye bedre fra bunnen gjorde den også. Om du tar den av på eksos siden, og kjenner på den, så skal den ikke være som en sykkelpumpe, det må være litt motstand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Hmm ok, får se hva mekanikeren sier til uka. Men Radial; Onkelen min hadde visst stilt opp sin originale 940 lavtrykksturbo til over 1 bar, og han kjørte med den flere år før han solgte den sånn. Sikker på at turboen ikke tåler dette? :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Orginalturboen klarer mere enn 1 bar, men den leverer ikke mere luft over 1 bar.. så større turbo må til.. turboen får sefølgelig ett hardere liv når man kjører opp trykket.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg