SpAyder Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Hei har et lite problem ang. min golf gti 16v. Skiftet måleren som skal måle vanntempraturen/tomgangen i går , den har en sån rund flate oppå seg som du skal feste kabelen i ,så er det en til sån måler rett over , hva er den øverste skruen/måleren til? vertfall den hadde en sån tapp som stikker ut, skulle gjøre den rein for olje og drit , da hele tappen knakk... motoren startet fint etterpå men når eg begynte å kjøre fjusket den noe sykt , så kommer problemet mitt: I dag kjørte eg hjem fra damen min , fjusket litt å sånt , så kom eg hjem å spiste litt å skulle ut igjen , da smallt det en gang i motoren når eg prøvde å starte den , å no vil den ikke starte... Starteren går rundt å helt i begynnelsen vil den starte litt så dauer den ut med en gang nesten...Så spørsmålet mitt er vel egentlig hva er den skruen med sån lang tapp ut på til? å kan den gjøre sån at ikke bilen vil gå? Trenger svar kjappt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 bilde av det som knakk? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpAyder Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 skal se om eg får tatt et bilde til i morgen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 ja ta ett bilde.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg