RuuDpus Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Hei! I går skulle jeg sjekke hvordan det var med plass osv i min a4 1995model. Jeg skrudde av døra, og alt så greit ut, og jeg satt det på plass. Når det var på plass skulle jeg stikke inn å se på tv, men da fikk jeg ikke låst døra... jeg skrudde av igjen å fikla med masse ting inni der jeg hadde 0 peil på, og til slutt gav jeg opp å tenkte den fikk stå ulåst. men når jeg satt på trekket igjen da, så funka den plutselig. Så nå har jeg blitt redd for å sette inn komponentsettet selv når det kommer. Noen som vet om det som skjedde var noe farlig som bør få meg til å sette bort jobben med å sette inn komponentsettet, kjipt om det skjer igjen og jeg ikke får den til å funke:P Og er det god plass til å trekke høytalerkabler gjennom den ledningsgangen fra bilen og inn i døra? Mvh Espen Ruud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 det er ikke noe problem å bytte komponentsett selv... ikke finn på å sette bort jobben det er å kaste penger rett ut vinduet :D kabler er det god plass til ... jeg har trekt 4 ekstra kabler gjennom og det er fortsatt GOD plass lykke til MR :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Er ikke helt enig i det, iom at det virker som trådstarter har tilnærmet 0 peiling på åssen tinga inni døre fungerer. Da mener jeg at han bør få hjelp... Men 95% av de som spør her inne burde satt bort jobben. Det er jo nesten helt utrolig hva folk skal klare selv, uten å ha det minste peiling på hva de driver med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Kontakta et firma, og de skulle ha 1500 for jobben, så jeg velger å kjøpe koax istedenfor, å bruke orginalkabler å gjøre det selv;) enklest, billigst, og med tanke på at jeg ikke er så storkrevans, sikkert bra nok;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Hvorfor ikke bruke komponent og originalkabel til midbass i døra? Ellers kan jo coax bli ganske bra, har hørt en del dårlig der, men har faenmeg hørt mye ræva komponentsett og. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Skal ha lil wonder 5,25" komponentsettet ;) er bestilt nå! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg