RuuDpus Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Heisann! Skal legge kabler til anlegget, og har lest den klistra tråden om det, men fortsatt en del fpørsmål jeg har. jeg tenkte å gjøre det ganske enkelt, for jeg klarer ikke finne noen steder å åpne listene på sida... Tenkte å legge under mattene bare, men fortsatt et problem. er en 1995mod sedan, og det er umulig å legge ned setene. Under midtsete er det en åpning bak til bagasjen hvor jeg har ført signakabler og høytalerkabler. Men problemet mitt er strømmen. den er jo rimelig tjukk. og vil unngå å trøkke den gjennom samme hull som de andre for å unngå støy. Noen som vet hvor jeg kan tre dem? Eller noen som vet åssen jeg får av listene på sida slik at jeg kan føre der? det er vel det aller beste? Mvh Espen Ruud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Jeg stappa bare kabelen under uten å åpne dekselet.. Og det var en 50 kvadratskabel. Den vil bli litt synlig akkurat der den går fra dekselet og under passasjersetene, men det e bare å legge en sort strømpe over å krympe. Går også ann å legge igjennom midtkonsollen, men det er litt mere arbeid.. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Jeg stappa bare kabelen under uten å åpne dekselet.. Og det var en 50 kvadratskabel. Den vil bli litt synlig akkurat der den går fra dekselet og under passasjersetene, men det e bare å legge en sort strømpe over å krympe. Går også ann å legge igjennom midtkonsollen, men det er litt mere arbeid.. hmmm... Når du trøkker den under forran ved beina, og bare trøkker den innover der, kommer den ut i bagasjen da? og isåfall, hvor i bagasjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Kan du ikke legge ned baksetene? :S Uansett, mine kabler kommer ut under baksetet (den delen du kan ta ut) og derfra går de under seteryggen (er nok plass til å trekke de der) og ut i bagasjerommet. Kablene min er trukket på hver sin side av bilen. Strøm på venstre siden og resten på høyresiden :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Ta ut baksetet(det du sitter på altså, er bare festa med klips) deretter kan du løsne på listene derfra. de sitter festa med en skrue under setene, og to skruer foran , i det store dekselet ved panseråpnern. deretter er det bare å dra listene opp, de sitter også med klips. og woilla, du kan skjule kabelen så godt du vil. Jeg putta den under teppet mtp størrelsen. synes ingen steder. Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 det samme gjorde jeg :) når du skal ha ut "sofa" delen av setene bak så tar du bare tak under å napper til.... ikke vær redd de blir ikke ødelagt:D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg