Gå til innhold

kabler

Ranger emnet

RuuDpus

Anbefalte innlegg

Heisann!

Skal legge kabler til anlegget, og har lest den klistra tråden om det, men fortsatt en del fpørsmål jeg har. jeg tenkte å gjøre det ganske enkelt, for jeg klarer ikke finne noen steder å åpne listene på sida...

Tenkte å legge under mattene bare, men fortsatt et problem. er en 1995mod sedan, og det er umulig å legge ned setene. Under midtsete er det en åpning bak til bagasjen hvor jeg har ført signakabler og høytalerkabler. Men problemet mitt er strømmen. den er jo rimelig tjukk. og vil unngå å trøkke den gjennom samme hull som de andre for å unngå støy. Noen som vet hvor jeg kan tre dem?

Eller noen som vet åssen jeg får av listene på sida slik at jeg kan føre der? det er vel det aller beste?

Mvh Espen Ruud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stappa bare kabelen under uten å åpne dekselet.. Og det var en 50 kvadratskabel. Den vil bli litt synlig akkurat der den går fra dekselet og under passasjersetene, men det e bare å legge en sort strømpe over å krympe.

Går også ann å legge igjennom midtkonsollen, men det er litt mere arbeid..

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stappa bare kabelen under uten å åpne dekselet.. Og det var en 50 kvadratskabel. Den vil bli litt synlig akkurat der den går fra dekselet og under passasjersetene, men det e bare å legge en sort strømpe over å krympe.

Går også ann å legge igjennom midtkonsollen, men det er litt mere arbeid..

hmmm... Når du trøkker den under forran ved beina, og bare trøkker den innover der, kommer den ut i bagasjen da? og isåfall, hvor i bagasjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke legge ned baksetene? :S

Uansett, mine kabler kommer ut under baksetet (den delen du kan ta ut) og derfra går de under seteryggen (er nok plass til å trekke de der) og ut i bagasjerommet.

Kablene min er trukket på hver sin side av bilen. Strøm på venstre siden og resten på høyresiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ut baksetet(det du sitter på altså, er bare festa med klips)

deretter kan du løsne på listene derfra. de sitter festa med en skrue under setene, og to skruer foran , i det store dekselet ved panseråpnern.

deretter er det bare å dra listene opp, de sitter også med klips.

og woilla, du kan skjule kabelen så godt du vil.

Jeg putta den under teppet mtp størrelsen.

synes ingen steder.

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider