Gå til innhold

Hvordan få stabilt ladetrykk på ca1bar på b230fk

Ranger emnet


fsl

Anbefalte innlegg

Hei har montert b230fk nå, har vikingchip og prøvd å justert opp ladetrykket med en boostcontroller, det blir kun slik at enten holder den seg på 0.45~0.5 og om du skrur den litt for mye hopper den opp i 1.2~1.5, det er ingen mellomting... Hvor kan jeg få tak i ny aktuator?

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen boostcontroller har du? Ikke den mugne revotec saken fra pedersen vel? Den er i allefall ren møkk. TurboXS HPBC funker fett, ligger stabilt på hvilket som helst trykk som jeg har testa og er gradert for nøyaktig justering.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen boostcontroller har du? Ikke den mugne revotec saken fra pedersen vel? Den er i allefall ren møkk. TurboXS HPBC funker fett, ligger stabilt på hvilket som helst trykk som jeg har testa og er gradert for nøyaktig justering.

 

jeg har en jeg kjøpte på ebay som visstnok skulle være bra.

hvor mye koster turboxs sin?

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med å bruke el-styrt bleed ventil, slik at du kan justere ladetrykket inni bilen?

 

Høres jo genialt ut... Men viktigste er jo at man kan justere trykk og at man får stabilt turbotrykk..

 

 

Jo mere leamikk, jo mindre stabilt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med å bruke el-styrt bleed ventil, slik at du kan justere ladetrykket inni bilen?

 

Høres jo genialt ut... Men viktigste er jo at man kan justere trykk og at man får stabilt turbotrykk..

 

en kompis bruker detta i en Cosworth, er helt genialt.. kjører med grunntrykket til WG til du skrur på boksen, og fungerer jævlig stabilt. men det er sikkert mye forskjellige utgaver, han bruker en greddy ting i hvertfall

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår