Sailorboy Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 bilen stopper på tommgang... om eg prøver og starte bilen, uten og holde gasspedalen inne. så starter den og stiger på turtalle i ca 1sekund. men bilen går forsåvidt greit om eg holder den på 2-3000rpm. men om eg slipper gassen. så stopper den bare.:hvaskjera har nappa av plggen på tomgangsregulatoren. da starta den veeeeeldi vanskeli. så skulle ikkje tro det var denne, siden den liksom har bevist at den er aktiv. bilen er 1990 Lh2.4 noen så kan forklare meg i enkle trekk åssen feilkode dingsen virker? (har kodelista) Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=79982&page=2&highlight=Feilkode Står om 940 i denne.. men mulig det er samme kodene.. fungerer på samme måten diagnosen.. Bruk gjerne søkefunksjonen. Finnes endel tråder om dette... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg