_golfie_ Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Noen som har en god ide til hvor jeg kan plassere jordingen til forsterkeren? Håper vel egentlig at jeg kan slippe å borre ett hull bakider.. Har en golf IV så dere vet det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Jeg har den festet med bolten som holder sikkerhetsbeltet. Funker bra det:) Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 hmm... høres ut som en grei løsning.. takk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Det beste er å få jorda i gulvet i bagasjerommet mener nå jeg,i noe kraftigere saker på sikkerhets beltet.Hvis du har valgt et dårlig jordingspunkt (som du blir spurt om hvis ampen din ryker) trenger ikke garantien å gjelde. Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Jeg festa min i bolten til reservehjulet! Den går rett til chassiet! :) Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Pussa du til reint metall rundt der hvor bolten sitter i karossen? Vil anbefale det på det sterkeste for å være sikker på at du har jordinga til bart metall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 sikkert ett dumt spm, meneh hvis du pusser helt ned til metallet, vil det ikke da begynne å korrodere ganske sjapt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 jeg pusset selvsagt helt ned... Det jeg gjorde var å feste en mutter på bolten som strammet jordingskabelen ned til chassiet, samtidig som den strammet dekket. Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corepower Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Har jordet mine forsterkere under venstre baksetet slik som dette jeg; I den skruen/mutteren som sitter der. Satser på at det er godt nok? Siter "I can accept failure, but I can't accept not trying." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Jeg festet min i bolten som holder beltet på plass. funker kjempe bra det! fikk no koblet alt igår, og alt fungerte som det skulle bortsett fra at det er litt støy fra dynamoen på bakhøytalerene, så må en tur å få kjøpt ett støy filter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg