VolvoTrond Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Denne blir kun en rånebil og ikke nå versting. 82mod front og hekken er urørt Sprøyta gul for 1år siden B20A med 740 Automatkasse med overdrive Rødt interiør Planer: Gul plysj på dashboard og dørsider + andre interiørdeler Lakkere sjakkbrett over hekken Skog i speilet (Godkjent i Vognkort) Sota Ruter helt fram Gul Streamer i frontruta 740 Turbofelger hvitlakkerte eller flashy hjulkapsler Hviteblinkers foran Helrøde baklykter 4" eller større enderør Kappe 3 ringer foran og 2 ringer bak Bilder som eieren har tatt etter montering. Siter TEAM HARRY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Fet den.. Kommer seg vel.! Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Ja dette kan bli ett morro resultat... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Har du lagd deg ny profil nå psycho? Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Har du lagd deg ny profil nå psycho? Hahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTrond Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Har du lagd deg ny profil nå psycho? Offtopic kan du ta på stripa eller PM! Siter TEAM HARRY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borg Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Kul bil, Minner meg om "plumbo" sin sang "Gul Volvo 240". Må bare spilles mye og høyt i den bilen! Siter '87 240 B230ET Godbil'n '86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle '62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTrond Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Kul bil, Minner meg om "plumbo" sin sang "Gul Volvo 240".Må bare spilles mye og høyt i den bilen! Tror jeg har den sangen her en plass :D får spille den mye når jeg skal ut å råne med den :) Siter TEAM HARRY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTrond Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Ja dette kan bli ett morro resultat... Denne skal bli skamharry og tøff, og skal dufte skog på lang vei! :D Siter TEAM HARRY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Har du lagd deg ny profil nå psycho? hehe.... han tror vel ny profil hjelper, men han fortsetter vel der han sluttet med den gamle profilen. ....men....alle kan forbedre seg, så vi må vel gi han en sjangs :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTrond Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 hehe.... han tror vel ny profil hjelper, men han fortsetter vel der han sluttet med den gamle profilen. ....men....alle kan forbedre seg, så vi må vel gi han en sjangs :thumb Ny profil hjelper hva for noe? Har ingenting å starte om for eller skjule noe for, så drit i crappy OT på min tråd før jeg kriger ned din. Siter TEAM HARRY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Tøff kjærre! Ikke mye ulik slik min blir! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTrond Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Tøff kjærre! Ikke mye ulik slik min blir! Takker! :D Siter TEAM HARRY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTrond Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Finnes det nettsider som selger plysj? Siter TEAM HARRY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Finnes det nettsider som selger plysj? snakk med gardinforretninger Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg