Gå til innhold

164 prosjekt oppussing

Ranger emnet


volvo264

Anbefalte innlegg

Då hadde eg byttet min 760 i en gammel 164, bilen har nokk sett sine bedre dager, og ikkje blitt tatt so mykje vare på. ser lyst på bilen og den skal på veien ijenn..forge eiger har nokk bejynt å pusse opp bilen, men har mest sansynlig gått lei.

 

litt om bilen..

 

er ikkje so mykje rust som der ser ut som, mykje overflate pga, ikkje behandlet stål ette pussing. B30A motor og 4trins gear, servo. 264 døre med el-heiser, mangler seter framme, baklys og dei små lyktene framme + litt småtterier. ellers svart interiør. ombygd til 264 bakaksling og dash, mest sansynelig el-nett også.

 

har ikkje fått sett ijennom delene som ligger i bilen enda, kom heim for snart 2 timer siden.

 

fyrste prioritert verte vell og få start på bilen. montere de som måtte vere demontert..ellers verte de og pusse bilen og få den grunnen, slik ikkje rusten får kose seg lengre..

 

litt bilder:D

 

DSC00421.jpg

 

DSC00419.jpg

 

DSC00424.jpg

 

DSC00423.jpg

 

DSC00422.jpg

 

DSC00212.jpg

 

DSC00213.jpg

 

 

blir ikkje gjort so utruli mykje med bilen til og bejynde med, pga jobb, og på jakt etter hus med stor tomt:D

General-Aasen

 

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattulerer med ny 164:) det var denne som hadde gått i ørsta og hadde reg.nr. "B-30164"?? ser no ut som et grett prosjekt..men har vel en tedens til å finne ein del meir rust etter kvart..

der er radiator-vifte og ekspansjonstank fra B20 ser ej ..

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattulerer med ny 164:) det var denne som hadde gått i ørsta og hadde reg.nr. "B-30164"?? ser no ut som et grett prosjekt..men har vel en tedens til å finne ein del meir rust etter kvart..

der er radiator-vifte og ekspansjonstank fra B20 ser ej ..

 

joda..takktakk..jau, skal vere dne bilen meina ej på ja..heilt greit objekt, regna me å finne nokk rust, men hindrer ikkje meg:P joda, er vell de ja..litt forsjelli deler frå mange biler tenke eg..

General-Aasen

 

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har eg fått sammen motoren og fått prøvestarta, uten hell..får kunn bensin på syl 5 og 6. vill også tru der er ein dårli forgasser også, evt begge som er dårlige..trur ikkje at eg skal legge meir arbeid i de no, og helder bare ta ut motoren, og bejynde å pusse med motor rommet og få de lakert, samt heile bilen også når den tid kommer, motoren blir evt overhalet eller verte de innkjøpt ein B30E motor, som blir ombygd til gassere..

General-Aasen

 

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har eg fått sammen motoren og fått prøvestarta, uten hell..får kunn bensin på syl 5 og 6. vill også tru der er ein dårli forgasser også, evt begge som er dårlige..trur ikkje at eg skal legge meir arbeid i de no, og helder bare ta ut motoren, og bejynde å pusse med motor rommet og få de lakert, samt heile bilen også når den tid kommer, motoren blir evt overhalet eller verte de innkjøpt ein B30E motor, som blir ombygd til gassere..

va litt rart at ikkje sylinder nr.4 fekk bensin..den får vel fra samme forgasser, men vist ej ikkje teke mykje feil..so e der vel forbindelse mellom begge forgasserane? slik at alle sylinderane i teorien kan få bensin ifra eine forgasseren.. sjekka du at innsugsventilane på syl.1,2,3og 4 opna?at ikkje støtstengene er benda..

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va litt rart at ikkje sylinder nr.4 fekk bensin..den får vel fra samme forgasser, men vist ej ikkje teke mykje feil..so e der vel forbindelse mellom begge forgasserane? slik at alle sylinderane i teorien kan få bensin ifra eine forgasseren.. sjekka du at innsugsventilane på syl.1,2,3og 4 opna?at ikkje støtstengene er benda..

 

ja oki, kan vere 4aren også fekk, men var ikkje so fuktig pluggen som 5 å 6. trur ikkje der er forbindelse mellom begge. ser vertfall ikkje slik ut. men he no aldri forska so mykje på de helder da i grunnen..nei de he ej helder ikkje sjekka, ha litt dårli tida i går. hehe.. 69mod skal de vere, vertfall de som har vert sakt

General-Aasen

 

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagens økt:

 

tok forsøket og byttet forgasserene, til dei som sto på andre 164a mi, men uten hell so var der bare puttring. sjekket ogaå tenninga osv..men ingen håp. satser på å bare ta ut motoren og bejynde å pusse litt..fikk av venste skjerm og pusset litt, men vart mangel på pusse pappir..

 

er interisert i front deler, snermer,frontplate,panser..lurer litt på om eg skal lage til ijenn hullene til listene på sidene og hjulbuene, blir ikkje heilt de samme uten crom på ein slik bil=)

General-Aasen

 

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

nogså lite gjort i de siste..måtte ta opp lån for å kjøpe ein silverado, bruksbil til dama osv osv...men har endelig fått bilen i garasja og begjynt å demontere front og slipe litt rust. også fåttaki ein B30E motor, som har blitt handlet inn litt nye deler til. k-kam,kam lager,løftere,pakninger..

litt bilder frå tili tirsdags morgen, bilen står no uten motor,forstilling osv..

 

DSC00253.jpg

 

DSC00254.jpg

 

DSC00251.jpg

måtte bare legge opp ett bilde av chevyen også, fint redskap. endeli fått bil og frakte ting og tang med også for å trekke henger og mykje andre ting..

 

kommer flere bilde av onsdagens økt, om det verte tid for det

General-Aasen

 

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagens økt..

fjernet batteri kassen pga for mykje rust, spess på undersiden. satser helder på å ha batteriet bak, får litt bedre plass framme om de skulle bli ett motor prosjekt seinere..

fått slipt litt og sparklett litt..må vist sveise litt i eine vangen også, so lakkings planene verte vist utsatt litt..håper på å få litt blålakk i motor rommet før neste helg:D måtte også grovsparkle litt over noe amatør sveising på eine innerskjermen også..orker ikkje å ta oppijenn all sveisinga..men ingen som kjiker so ofte inni der helder..

 

DSC00259.jpg

 

DSC00258.jpg

 

DSC00257.jpg

 

DSC00256.jpg

 

DSC00255.jpg

General-Aasen

 

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

har ikkje sjedd so mykje i de siste, har hatt ei tragisk veke med 740en. fyrst girkasse å clutch bytte "M90" jikk 20min so måtte bakaselen byttes, hehe..

 

men har fått begjynt litt på motoren..vaska, demontert, lakka og montert. har fått inn ei ny kvasskam, håper på å få sende toppen til porting og planing..noen som vet om noen som kan utføre jobben? ellers so verte den lakkert matt svart, vill tru eg får litt negative tilbakemeldinger der, men er ikkje so gla i blått og rødt i sammen, passer bedre med matt svart:P

 

ellers so verte de gjort litt i motor rommet også snart tenker eg..

 

DSC00262.jpg

 

DSC00263.jpg

 

DSC00264.jpg

 

DSC00266.jpg

 

DSC00268.jpg

 

DSC00269.jpg

 

DSC00270.jpg

General-Aasen

 

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår