v740 Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Har en 230A.. Lurte på om det var mulig å bygge den om til f-sprut? Evt. e-sprut.. Må noe gjøres med blokka? Kan jeg bruke toppen som sitter på? (530). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian N Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Det ligger en bra ombyggings guide på 200-serie forumet i sticky. Ta en titt innom der. :) Siter - 1981 Volvo 240 - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - 1985 Mercedes Benz 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Du trenger en ekstra temp-sensor i blokka og svinghjulsgiver for å montere f-sprut (LH 2.4) på a-blokka. Mulig du kan sette temp-sensoren inn der temp-sensoren for EGR sitter. Ellers holder det vel med komplett innsug og bensinpumper. Skal du bruke e-sprut må du også bytte toppen da dysene sitter i toppen og ikke innsuget. For ordens skyld må jeg legge til at jeg ikke har prøvd på noe av dette. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740 Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Så den guiden hadde blitt oppdatert :) :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg