Gå til innhold

Polerings masking og "slipe middel"

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

Hadde tatt biltema sin da den koster 299,- og er "samme" som CO sin (tror jeg)

 

g38 var nytt for meg, ingenting på google heller.

 

MG 83 er prima.(80 og 82 også) hvis du snur den på hode har du jo 83g da (M`en er sikkert slitt bort he he) Var det den røde MR2`en?

 

Meguiars skal jo ha stand på Gatebil, så der finner du sikkert det meste. (tips får du på kjøpet tipper jeg) Skjønte de skulle ha med GritGuard`en også (Løp og kjøp) samt masse annet bilpleie snacks

 

EDIT

Mr Megs har talt;) da tar du CO sin om den støyer mindre Sæther, min Biltema støyer noe ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja var den røde MR 2 ja da brukte han noe han kalte g38, som han måtte bruke med mye vann , ellers kunne han brenne lakken sa han., så du hvordan han fikk fram alu shinnen på felga var jo helt rått, syntes alltid han var litt kløne i alt han gjør men den fikk han til jævligt bra :)

 

Da går jeg nok for clas sin cyclone :) takk

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
det finnes rimelige roterende maskiner til salgs i norge, men skikkelige poleringsmaskiner (slike som ikke roterer) er det få av. Dyrt blir det også hvis du skal kjøpe TUV godkjente maskiner i europa. Så tingen er å skaffe fra usa.

 

Hei Nostra.. remember me.. ?

 

Skal kjøpe maskin.. hvilken maskin er det du har? Hvor kan jeg eventuelt sjekke pris og forskjellige modeller?

Honda S2000 2000 mod.. div mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår