kimoajajaj Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Halla folkens! Lakket en motorsykkel i helga, bensintanken hadde en del "kanter", med andre ord ikke rund for å si det sånn. Det så strøkent ut like etter at jeg var ferdig, men i minuttene etterpå dannet det seg et sig nedenfor en av kantene. Ikke noe big deal, men jeg vil ikke levere den i fra meg uten å ha gjort noe med det. Kan jeg klare å fjerne det ved å vannslipe med 2000 papir & klosse, og så rubbe/polere glansen tilbake?. Hadde vært flott om noen kunne sagt noe om dette dersom du/dere har gjort dette før. :). Joakim. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Kan jeg klare å fjerne det ved å vannslipe med 2000 papir & klosse, og så rubbe/polere glansen tilbake? Ja, jeg har ihvertfall gjort akkurat det;) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Ikke noe problem det der. Bare på pass på at du ikke pusser igjennom lakken. Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Pass på å bruk en skikkelig hard kloss slik at sliper bare på toppen av siget. Jeg har brukt steinfoten fra en pokal til å pusse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Funker som f det, jeg hadde ikke 2000papir, så jeg brukte det jeg hadde, 1200 våt slipte over siget og rubbet og polerte, synes ikke at det var noe der engang :) jeg trodde først 1200 skulle bli for grovt men det gikk fint. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Heisann folkens! Takker så mye for replyene, humøret steg et par hakk nå:). Siget mitt er ganske nærme en kant så det kan bli en utfordring å klare å holde pussepapiret borte fra kanten.. pusser jo utrolig fort igjennom på kanter. Skal ta bilder før/etter jeg har gjort det, men vet ikke nårtid jeg får tak i pussepapir, antakeligvis ikke før på Torsdag.. . Jeg lakket først et støv-strøk, så et relativt tjukt første strøk, å så et tydeligvis for tjukt andre strøk.. . Men jeg har vell kanskje ikke så mye å gå på likevell når det kommer til dette med å pusse igjennom lakken.. hehe. :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg