lknest Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg driver å tenker på å bestille andre dempere foran som senker mer enn 4omm som lesjøfors og slik. Noen som har forslag til hvor mye jeg burde senke for å få et lite stuk på den? har 40mm rundt om nå, men synes den er for høy foran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Søk og du finner svar... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Er vel ikke noe å søke opp da.. Lurer på hvor mye dere synes er pent å senke foran, når det er 40 mm bak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 må senke til det ser bra ut slik er det bare :) bare prøve seg fram :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 jeg synes det er penest når dem er litteranne lavere bak.. fjører får du bestilt etter dine krav fra åkrene fjørfabrikk Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Er nok ikke bare å prøve seg fram med fjærer fra åkrene.. Blir fort dyrt om jeg skal gjøre det, så derfor lagde jeg en tråd her for å høre om hva folk synes. Og hva som skal til for at det skal bli pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 100mm senking er pent men kanskje 80mm eller 60mm ? Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg bygde nye fjørskåler til min i vinter, kjørte i fjor med 40mm lesjöfors foran og samme bak kappa 2 runder. Det ble egentlig grei høyde på den nå, med ukappa fjærer. Kan ta bilde i mårra. Men hvis du skal ha den lav, hvorfor kan du ikke bare kappe av en runde eller skjøte på fjørskålene da? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lknest Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Har tenkt på 60 foran, men usikker på åssen det blir. Kunne fiksa fjærskålene, hadde jeg bare hatt redskap og kunnskap til det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Demperne har ikke noe med hvor mye du senker. Lesjöfors er 35 mm. Kapp lesjöfors-settet, eller spesialbestill 80mm senkesett fra Åkrene Fjærfabrikk. Og det er forresten sikkert 10006693938 emner om AKKURAT senking.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg