Ascona-B-Power Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 har søkt litt på nett og kommet over disse... ascona 400 ascona 400 rothman ascona i2000 (irmscher rally) ascona berlina ascona black jack ascona sport ascona sr ascona j ascona d (diesel) ascona n (automat) noen som vet av flere og kansje har noe info og tilføye?... mere informasjon om black jack versjonen hadde vært fint, fant ikke mye om den på nett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Hva slags info ang. black jack skulle du hatt da..? Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 jeg hadde en sr før i tiden og den var det dette som var ekstra på(det jeg husker i værtfall).. sr striper sr ratt sr instrument sr emblem bak hylle neders på dør trekka fram for og ha ting i instilling av speil fra innsiden på fører siden større forgasser eller en forbedret forgasser enn vanlig ascona(er ikke helt sikker på den eller om det var mer) derfor lurer jeg på hva som var forkjell på black jacken. motor, interiør, styling osv... og jeg lurer også på om det var noen stor forskjell på en sport og en black jack.. mye lurer på her (hehe) så er det noen ascona b eksperter her som vet, så er det bare og svare.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Black Jack er sort med røde striper og ATS felger. Mulig andre seter og div andre detaljer Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 En kompiss har black jack. Den er er det rødt intreør også på..! black jack merker... j- er jungster-ungdomsbil. så billig som mulig, teip istedenfor lister. og 1300 tror jeg... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 En kompiss har black jack. Den er er det rødt intreør også på..! black jack merker... j- er jungster-ungdomsbil. så billig som mulig, teip istedenfor lister. og 1300 tror jeg... ja vet av disse black jack merkene, hva mer er det av interiør sr ratt/instrument?, er det hyller neders på dør trekka?... hvilken års model er det og hvilken motor orginalt... allt av små detaljer er intressant. kan du gå over bilen og ta noen bilder? jeg finner ingen info om denne utgaven på nett... når det gjelder j ascona så var det noen forbedringer fra 70 talls modellene, du kan sjekke den norske salgs brosyren jeg posted her i ascona sekjsonen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Hva er forskjellenmellom vanlig ascona 400 og ascona 400 rothman?? Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 de har forskjellig lakkering men hva motor/interiør osv vet jeg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 min er en 4dørs berlina diesel da.. en kombinasjon det ikke er mange igjen av.. satt jo da diesel panser på den som havnet på en gatebil, herreguud å tøft det diesel panseret er ass, også kan man ha 2,4 innsprut motor fra omega når man har det panseret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilBluz Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Hva er forskjellenmellom vanlig ascona 400 og ascona 400 rothman?? Rothman var et team. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg