mazdaracer Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Var en tur innom moblie.de for å se om det var noen råe Audier der da jeg fant denne. Synes denne var brutalt rå. Har ikke sett noe sånt tidligere. Er det noen av dere om kanskje vet noe mer om denne? Siter -02 A6 1.8T AVANT -98 PASSAT -97 INDY 700SKS X-91 mod 626 X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Cupe med et eller annet RÅ styling:D Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Spesialbygge fra Audi-Treser. http://www.treser-audi.de Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaracer Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Det ante meg at det måtte være et spesialbygg. syntes ihvertfall den ser ufattelig rå ut. Siter -02 A6 1.8T AVANT -98 PASSAT -97 INDY 700SKS X-91 mod 626 X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Fyyyy F det det må være det jæveligste jeg noensinne har sett. tenk å ødelegge en bil slik. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Skeptisk. Lignet ikke mye på andre Treser utgaver Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Quattro cabriolet? Så genialt, men gud så stygt. Skulle vært noen bilder uten hardtoppen også da... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Snakker vi kanskje om Treser cab'en som har fått Kerscher bodykit i tillegg? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 eyelid? Ca hvor mye koster dette kittet da?? Må vel væer mye billigere enn ker-innovatec sitt SPQ kitt?? Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Er jo bare å stikke innom Kerscher-tuning.de og se det, husker ikke det i hue. Men en ren replica sats ville jeg IKKE kalt det. Finnes to kit, etter hva jeg har skjønt det som er det om "testarossa" rillene skal gå ut på døra eller kun være på bakskjermen... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Er jo bare å stikke innom Kerscher-tuning.de og se det, husker ikke det i hue. Men en ren replica sats ville jeg IKKE kalt det.Finnes to kit, etter hva jeg har skjønt det som er det om "testarossa" rillene skal gå ut på døra eller kun være på bakskjermen... Kercsher har ikke replica. Men ker-innovatec har sportquattro replika kit, men da til en mye dyrere pris. (30-40 lapper?) Det kercsher settet hadde sikkert sett bra ut på coupe, bare man endrer fronten litt. Ble litt "mye". Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Eyelid? Veit du om noen som selger audi coupe typ85 kit, som ikke ser ut som det skulle vært til en honda? Som kan minne endel om orginale audi urquattro eller sportquattro styling? Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Hvis du er HELDIG kan det tenkes du finner et Kamei X1 kit til vanlig coupe typ 85. Da ligner det fort mer på urquattro, men ser skamfett og 80-talls riktig ut. Tipper dog dette er noe som du må lete opp på f.eks. eBay o.l. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Her fant jeg bilde av bilen Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg