jettamaster Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 meiner normalt på orginale g60 biler med g60 bredding så er det kuttet vekk ein del av toppen på buen pga viss man senker bilen så skal den ikkje treffe kanten på skjermen og kutte opp dekket. veit at nokon sitter med bilder av dette. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Sjekk tråden project lowrider så ser du hvordan jeg gjorde det. Dog ikke G60 breddere men GTI breddere, men samma ulla Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Sjekk tråden project lowrider så ser du hvordan jeg gjorde det. Dog ikke G60 breddere men GTI breddere, men samma ulla hmm, jeg ser ikke noen bilder der jeg =S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 hva er best..å slå ut hjulbuene litt bak og foran så sette på breddingen, eller å bare sette dem på? Da tenker jeg på om jeg vil få problemer med breie felger og mye senk hvis jeg setter breddingen rett på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Du trenger ikke skjære i skjermen for å sete dem på, men treffer du en dump med senka bil, har du 10 000 plastikkbiter. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 så skjære vekk er et must da med andre ord :P hehe..blir nok til å gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richars_87 Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 det med at du må poppnagle de er bare tull jeg skrudde mine med selvborende skruer og det satt som faen :) Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richars_87 Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 jeg satt breddinga rett på min golf2 1,8. det var aleredde kutta vekk en del på de men det trenger du ikke:) Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 det med at du må poppnagle de er bare tull jeg skrudde mine med selvborende skruer og det satt som faen :) ja, når de satt på gtien var de skrud med vanlig skruer..de satt som faen. men tror jeg skal kappe vekk litt jeg..sånn at det kan komme litt fine brede dekk på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 låner eit bilde av slemreke der man ser korleis det ser ut bak orginal g60 breddere. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richars_87 Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 hvis du kapper bort litt vil det bli et styggt mellomrom i mellom bredderne og hjulbuen. Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 hvis du kapper bort litt vil det bli et styggt mellomrom i mellom bredderne og hjulbuen. Å? Massern har gjort det og han hakke nevnt noe om et stygt mellomrom :S låner eit bilde av slemreke der man ser korleis det ser ut bak orginal g60 breddere. bak er ikke orginalt..er foran det er orginalt på slemreke sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 hvis du kapper bort litt vil det bli et styggt mellomrom i mellom bredderne og hjulbuen. Å? Massern har gjort det og han hakke nevnt noe om et stygt mellomrom :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Jeg kappen forran på min når jeg monterte mine breddere. Kappa ca sånn som på bilde over her. Samtidig har jeg frisert innerskjermene litt. Bredderne er skrudd og limt Skal bilen senkes mye er det en fordel å kappe skjermene forran, bak bare valser du ut evt. Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 hvis du kapper bort litt vil det bli et styggt mellomrom i mellom bredderne og hjulbuen. Eh, nei. Det blir det ikke. Kommer helt an på hvor mye du kapper. Skal nevnes at jeg kappet mye mer enn det som originalt er borte på G60-skjermer. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg