bjaa Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Nelly Furtado - Maneater , blir ganske ålreit bass i bilen min hvertfall med den låta. Akon Feat. Snoop Dogg - I wanna fuck you , brummer greit denne og Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Regevig Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Nå hjelper det på her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Fergie-Glamorous :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecz Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Dead Prez - Hip Hop En låt med dypere bass skal du lete leeenge etter. Dette er klassisk, god og gammel politisk hip-hop låt Siter -BMW E36 M3, 1993 -Mazda RX-7 FD, 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 sash - hoopstar.. kan være vanskelig å få tak i, men den bass soloen er så konge! topp 5 på dance classic listen min. :) Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Solar Patrol - Milky Way Denne sangen får jeg gåsehud av:D Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Fergie - Pedestal Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders89 Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 WE FLY HIGH - Jim Jones Siter Bare surskap og oppgulp, ingen som helst fornuftige bidrag. 3 WP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestol9 Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Takk for mye god musikk:D Genial tråd:disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Benny benassi - Satisfaction Benny benassi - Every single day Benny benassi - California Dreaming 2004 Benny benassi - Cosh me Dirty Oppland - Hvem faen (Ikke helt min sjanger, men god bass) :) Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 dere har glemt crash test dummies - mmm mmm mmm mmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Diplomats - Dipset Anthem Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Marilyn Manson - Tainted Love :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Warp Brothers vs. Aquagen - Phat Bass (Radio edit) denne får i hvertfall jeg syk bass av----> Moby - Flower Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Roni Size & Cypress Hill - Child of the wild west Ludacris - Cold Outside Rap låter med skikkelig trøkk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg