Gå til innhold

Hva hører du på NÅ!?

Ranger emnet


Tsbusa

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjenner ikke noen av låtene dere hører på folkens, og jeg som er godt over middels musikkinteressert... Er det alderen?

 

blanding av det og for mange timer i garasjen med diverse sterke middler som tærer på hjernen ;)

 

ihvertfall, jeg hører på rune rudberg-1001,1002,1003, han må du vel ha hørt om reodor :idea:

Omega A 90

Ascona B 78 - prosjekt

Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En yamaha YZ80(helcross), bækka opp av Glittertind - Rolandskvadet og en kompressor inni garasjen min, og en hel del skitsnakk rundt bordet.

 

Gøy å skru sykkel en fredagskveld å sitte å prate skit med gode venner og cola:P

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta med de 3 neste på lista da..

 

* Springsteen - Downbound train

* Mark Knofler

* Og selveste Deep Purple < 33

 

Jepp, dette er ting jeg kan finne igjen borti cd-samlinga...

 

må se å få i dieselpurka di i van'en snart:D hehe

 

Hilste på purka nå i kveld i mens jeg skrudde på veteran-vanen. Et vakkert syn begge to...

 

blanding av det og for mange timer i garasjen med diverse sterke middler som tærer på hjernen ;)

 

ihvertfall, jeg hører på rune rudberg-1001,1002,1003, han må du vel ha hørt om reodor :idea:

 

Rune har vi hørt om, men han inngår nok ikke i platesamlinga. Mitt løsemiddelalibi er sliping av alskens gamle lakker og malinger fra vans og lokomotivs. Neppe direkte helsebringende noe av det...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår