SeVen Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Handlet meg en 99 A3 1.8T, kunne tenkt meg litt mer lyd i dumpen å lurer derfor på om noen her har resirk-dump som gir litt lyd utvendig og innvendig. Fra før har jeg orginal dump-ventil + J/R Conet luftfilter. Er litt pssss lyd som det er nå, men vil ha litt mer lyd. Ringte til TSRACING å hørte om han hadde en ventil som det ble litt lyd av, han har et par typer til 1500,- som skulle gi lyd, det jeg lurer på er om det er i hovedsak filtret som lager lyden eller gjør at lyden høres eller er det i hovedsak ventilen som lager lyd…? (resirk vent) Blir litt dumt om jeg kjøper en ny vent å ikke får noe mer lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravemaskin Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 skal du ha lyd må du ha åpen dump ventil. dette skal du ikke ha på 1.8T pga at det er luftmengdemåler på disse. sier seg selv. blir masse lyd med stor åpent filter og chip. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 hei Du får grei lyd av avlastningsventilen fra tsracing,ikke det samme som en RFL,men nok at det høres ihvertfall. A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg