Gå til innhold

Adrian N`s Volvo 740 Turbo Intercooler 1986

Ranger emnet


Adrian N

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

snow cap, :) de er en fin liten detalj.. og vind avikera, eller ka det heite.. hehe, sånne liste sov går over vindua på dørene.. framme og bake..

 

Snow cap er pent, hadde det på den gammle 240`n! :) Viste ikke at det fantes til 740 engang! :S Vind avisere har jeg faktisk liggende i garasjen en plass! :) De skal jeg sette på, gjør seg mye bare de!

- 1981 Volvo 240

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler

- 1985 Mercedes Benz 300E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som bra planer detta:) men plis ikke ødelegg bilen med øyelokk:P

 

Er ingenting som er bestemt enda. Jeg vet ikke helt hvordan det vill bli med øyelokk på min bil engang, men kan tenke meg at den ser litt mer sint ut med. Men er litt tøft med en "nøytral" bil også da. Noen som er flink i photoshop som kan mekke på noen øyelokk så jeg får se? :)

- 1981 Volvo 240

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler

- 1985 Mercedes Benz 300E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snow cap er pent, hadde det på den gammle 240`n! :) Viste ikke at det fantes til 740 engang! :S Vind avisere har jeg faktisk liggende i garasjen en plass! :) De skal jeg sette på, gjør seg mye bare de!

 

jepp. :) og kjøp deg støt fangar lakk på biltema, en slaks plastik lakk, og laker dei svarte.. :) eg har gjort de med eine eg plukka ta bilen til ho mamma.. og vist du skall ha auge lokk, må du kappe dei. så dei blir beine..

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. :) og kjøp deg støt fangar lakk på biltema, en slaks plastik lakk, og laker dei svarte.. :) eg har gjort de med eine eg plukka ta bilen til ho mamma.. og vist du skall ha auge lokk, må du kappe dei. så dei blir beine..

 

Tror de er lakka, eller finnes det noen som er orginalt svarte? De jeg har er ihvertfall helt sorte :) Ja får se om det blir øyelokk i d hele tatt, men hvis det blir skal de modifiseres litt tror jeg. :)

- 1981 Volvo 240

- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler

- 1985 Mercedes Benz 300E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår