Norway87 Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Lurte på å fjerne katalysatoren i 2,3, å lage et rør med fester, katalysatoren er skrud med 3 bolter i hver ende på bilen min? er det no problem med lambda sondensitter den på katalysatoeren eller manifolden? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Det lar seg fint gjøre. Lamdaen sitter i fremkant på kat'en, nytt festehull med gjenger må lages på "røret" ditt. Ta vare på den originale kat'en i tilfelle EU-kontroll ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norway87 Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Tro ikke jeg har bilen etter neste eu den er nettopp gåt igjennom, lurer på hva som skjer om man bare dritr i lamdaen:P Noe efekt eller lyd? Lurer også på hvor jeg strammer håndbrekket på bilen?er det under i nærheten av katen, fårsto jeg i håndboka, men den er svensk:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Man kan jo ikke droppe lambdasonden, den er viktig for reguleringen av motoren. Uten den blir det nødprogram, høyt forbruk og dårlig ytelse.. Strammingen sitter på undersiden akkurat der brekkspaken er, men om du ikke skjønner litt svensk engang spørs det om det er lurt å begi seg ut på noe særlig mekking.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 men om du ikke skjønner litt svensk engang spørs det om det er lurt å begi seg ut på noe særlig mekking.. :) Det var dagens ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norway87 Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 For et verksted trodde stramminga satt inni, bare lurte hva som skjedde om man fjerner lambdaen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtreme220 Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Noen hadde tømt katalysatoren på bilen min. den ble kanskje en tanke dauere da jeg fikk montert ny kat + bytta lambda, i tilleg til at den gikk opp i forbruk.. :( Siter ------------------------ Én gang 4wd, alltid 4wd! ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg