HemiCuda Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Artig med slik ja, thyfire på forumet hadde et prosjekt med en scirocco, men det var i trondheim (jeg bor i haugesund omtrent, rogaland). Plutselig en dag kjører jeg hjem og ser bilen hennes rett nedi gata her jeg bor :) Hadde flytta inn rett vedsidenav en kompis av meg. men merklig not, med alle Haugesunderene he rinne etterhvert, har jeg ikke møtt på mangen av de, foruten Mr.Bollocks Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Skal vi nå først være helt ærlige så bor jeg på fastlandet og jobbe på selve øyna, så det kan være grunnet til at du ikke ser meg :op: Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Alle dere bor på feil side av broa! Haha, bare kødder:P Jeg bro på øya, og går på skole på fastlandet:) Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Balsfjord,ja.Så ellers stemmer det godt :) 50% av alle i Tromsø i den alderen er jo der i fra (og 49% er fra Nord Troms, og 1% er født i Tromsø..hehe), og der borte kjenner jo alle, alle. Så med andre ord var det 50% sjanse for at de kjente hverandre..hehe Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg