19GTS Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Hei! Jeg har en Ford focus 1.6 16v som jeg skal bytte fjærene på. Jeg har selvsagt kjøpt meg senkefjærer, men da jeg tenkte å montere de kom jeg på at ett bra tips i fra dere om hvordan det skal gjøres hadde vært fint:) Gjelder foran og bak...Bak står fjæren for seg selv, men foran er fjæren montert på demperen. Hvilken tips har dere å gi meg angående dette? Takk for svar:) Siter Ford Focus 1,6 16v x: Renault 19 - krasjet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 bruk fjærklemmer Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19GTS Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Kommer ikke til med fjærklemmer eller klarer ikke å stramme nokk til at fjæren kan taes vekk.. Siter Ford Focus 1,6 16v x: Renault 19 - krasjet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Du må jo selvsagt ta av demperen framme og deretter bruke fjærklemmer for å ikke få støtdemper toppen i fjeset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
19GTS Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Er fult klar over at demperen må av foran, men bak er det så mange rare muligheter. Siter Ford Focus 1,6 16v x: Renault 19 - krasjet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg