Gå til innhold

Er det noen World of Warcraft spillere her?

Ranger emnet


momo

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kunne sikkert spilt et sånt spill. Men jeg hater riddere, trollmenn. ringenes her. urk fra gnork. hobbitter, sverd magistaver og rare hester osv osv.

 

Hadde vært gøy hvis det kom noe som lignet på wow som så mere ut som grand theft auto, i nåtid. Hvor man kanskje kunne være gangster, eller politi, hore eller hallikk, eller kanskje bare taxisjafør, en by hvor ingen innbyggere er boter, bortsett fra et par fyllikker og sånn på gatehjørnene kanskje?. Er jo noen boter i wow og.

 

Kan ikke noen av dere som har litt kontakter i spillindustrien foreslå¨dette til noen? Særlig du som hadde en søster som hadde en kjæreste som lagde spill. Jeg vil spille dette spillet!

 

Jeg har forresten sitti å sett en spille wow i mange timer for å se om det kan være noe gøy. Skal ikke nevne navn i tilfelle personen ønsker å være anonym. hehe.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faan som alliance siden suger, horde FTW!

 

Sugde :D

 

Det er fordi alle 12 - 13 åringa MÅTTE være alliance for å spille de kule Night Elfene eller være paladin..

 

Men nå er det heldigvis jevna seg ut. nå er det Blood Elf som er kult og som Blizzard hyper opp og reklamerer mest med!

 

 

Hersker Hans..

 

Er et mmo spill som kommer snart hvor man velger om å være politi eller badguy og joiner gjenger og sånt.. jeg husker ikke i farta hva det heter.. noen som vet?

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugde :D

 

Det er fordi alle 12 - 13 åringa MÅTTE være alliance for å spille de kule Night Elfene eller være paladin..

 

Men nå er det heldigvis jevna seg ut. nå er det Blood Elf som er kult og som Blizzard hyper opp og reklamerer mest med!

 

 

Jeg har spilt med Alliance siden Warcraft I:D

Liker rett og slett bare ikke utseende på Horde:D

 

Det morsomste, eller kanskje mest tragiske er å se alle de fantasiløse spillerne med navn som f,eks Leggoolassss :D

Skiller seg skikkelig ut da, helt unikt navn..

 

 

Er et mmo spill som kommer snart hvor man velger om å være politi eller badguy og joiner gjenger og sånt.. jeg husker ikke i farta hva det heter.. noen som vet?

 

For dem som husker Fallout spillene, så tror jeg det virkelig kledd å bli MMO, for dem som ikke vet hva jeg snakker om så er det rollespill i en Mad Max lignende setting..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er Bilforumet.no, hvor mange her tror du har kontakter i den forbanna spillindustrien? :P

 

En av mine beste venner i guildet jeg er i nå er en av utviklerne bak Crackdown.

Han spilte WoW for å koble av, jævlig morsom fyr! Fikk litt inside info før spillet var ute ja :) Selv før bladene skrev om det :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med spillingen, men er enda ansvarlig for forumet på norges største gamingportal. :P

 

selve spillet er bare dumt..det er jeg enig i ..men sitte me 3-4 kompiser på skype feks å prate piss mens man spiller så blir det par hakk gøyere...:phatyo

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solo meg gjennom Cathedral fløyen i Scarlet Monastery idag, kom meg inn i Crusaders Chapel, drepte alle adds`ene der, drepte Mograine og Whitemane, men noen som tror at jeg fikk fullført questen som sier Kill Scarlet Commander Mograine?

 

Nei, for det måtte jo oppstå en bug som gjorde at han ikke døde, men ble liggende akkurat som han var død, men hunters mark i 15min før liket forsvant angry2

 

Dermed må jeg ta hele dritten på nytt:angry:

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne sikkert spilt et sånt spill. Men jeg hater riddere, trollmenn. ringenes her. urk fra gnork. hobbitter, sverd magistaver og rare hester osv osv.

 

Hadde vært gøy hvis det kom noe som lignet på wow som så mere ut som grand theft auto, i nåtid. Hvor man kanskje kunne være gangster, eller politi, hore eller hallikk, eller kanskje bare taxisjafør, en by hvor ingen innbyggere er boter, bortsett fra et par fyllikker og sånn på gatehjørnene kanskje?. Er jo noen boter i wow og.

 

Kan ikke noen av dere som har litt kontakter i spillindustrien foreslå¨dette til noen? Særlig du som hadde en søster som hadde en kjæreste som lagde spill. Jeg vil spille dette spillet!

 

Jeg har forresten sitti å sett en spille wow i mange timer for å se om det kan være noe gøy. Skal ikke nevne navn i tilfelle personen ønsker å være anonym. hehe.

 

 

jeg spiller City of Heroes og City of Villains, er ikke slikt middelalder greier der, istede er du superhelt eller superskurk, og bare banker opp kriminelle eller helter, morsomt spill :p

 

 

 

 

on topic, jeg er en n00b i WoW, har mange charactere over flere servere, men ingen høye :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår