Gå til innhold

Jeg sier bare en ting...

Ranger emnet


DynaCore

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ÅÅÅÅÅÅÅÅ Lyngdal 2 er bedre Lyngdal 2 er bedre enn start.

med sie løb i bagromme, lyngdal 2 er bedre enn start. Lyngdal 2 er bedre enn bedre en start... osv osv.

 

(sibbe - lyngdal 2 er bedre en start)

 

fotball er en rar sport, masser av mannfolk som sitter og ser på masse mannfolk som løper på en gress plen ette en ball.

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tragiske er ikke at fotballen lever, men at overalt hvor en snur seg, blir man påtvunget denne forferdelige idretten. Sett TV2 sporten? Det burde blitt kaldt "Fotballekstra, med noe annet hvis vi får tid" Hver jævla kveld dytter dem sendingene fulle av fotball, fotball, fotball. Er det ekstra ille får de jammen meg tid i hovedsendingen til nyhetene også. "Solskjær har vondt i halebeinet, hva gjør Åge Hareide nå?!??!?! Vil han finne en erstatter?!?!"

 

Tabloidene er enda verre. VG har jo prestert å lage en egen del som dem kalle "sporten". Her har dem nok en gang bommet på navnet. Er det så vanskelig og forstå at det finnes andre interesseområder en fotball? Og nei, jeg sitter ikke her å proklamerer for at det børr mere bil inn i medielyset. Men det går da ann å skriv om annet en forkjølelsen til en middelmådig midtbanespiller. Slikt som dette kan da umulig være førstesidestoff på norges største nettavis? --> http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=195021

 

 

kunne ikke blitt mer enig!!! fotball er sikkert kult det.. MEN IKKE HELE FORBANNA TIA, UANSETT HVOR MAN SER!

 

hva med en, 2, 3 eller 10 egne fotball kanaler på tv foreksempel? som jeg kan sette på kanal 97-98 og 99.. så ikke hotell cæsar og andre mere interesante ting blir UTSATT pga en forbanna lærhomseklump kamp liksom MÅ gå på tv2, tv3 og tvnorge samtidig, direkte. og helst i reprise litt senere. O M G ! :ass: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om valget står mellom fotball og Hotell Cæsar, så hadde Jeg faen meg sett SAMTILIGE kamper fra engelsk 4 divisjon, på en nitrist 14" tv, uten stereolyd og svart/hvitt bilde FØR Jeg ser på den forbannede, søplete, talentløse møkka-serien.

 

Sånn bare for og ha DET sagt. Og jeg er kun intresert i fotball når RBK, Man-U eller Norge spiller. Og da burde jeg helst stitte foran et lerret mens jeg holder en øl i hånda. :P

 

Var "aktiv" Man-U supporter for mange herrens år siden. Solskjær, Scholes, Cantona, Beckham, Gary/Phil Neville, Sherringham, Keane, Giggs osv er navn jeg husker. Tror 3-4 er igjen i Man-U nå, jeg vet rett og slett ikke.

 

Men fotball er ganske kos. Om du har et par kompiser på besøk, så blir det god stemmning, og SPESIELT om du ser kampen på en pub eller noe sånt, er alltid god stemming på fotballkamper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

ekte mannfolk liker fotball :) sånn er det bare!

skjønner at noen folk som tviler på sin egen seksualitet kaller fotball for homsesport og en sport for kjerringer, men da vet dere vel kanskje ikke hva dere snakker om?

 

Snart er det Manu kamp :) knuser Newcastle idag :)

 

så satser vi på at birmingham fortsetter å lede fram til dommeren blåser :)

Mvh UFO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball er en fittesport! Jeg skjønner ikke hvordan folk kan ta på vei for at et lag vinner eller taper. Nett så de skal knuse tv'n og alt i hele verden, og så er de pottesur i flere dager om laget taper. Nettså verden blir annerledes eller at de har gått glipp av flere millioner kroner..

 

Så har du de som absolutt HATER alle andre lag enn sitt eget. Har inntrykk av at Liverpool fans hater Man-Utd over alt, og Man-Utd fans hater Arsenal over alt. Har en på jobb som forguder United, jeg har store problemer med å holde tilbake kommentarer og henge opp bilder av Arsenal spillere og logo.

 

 

Og viktigst av alt, man må ikke glemme at Formel 1 faktisk er verdens største sport/idrett!

 

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange seere har formel 1 da? tviler på det er større?? ikke noe stygt om formel 1, fulgt med fast på det siden 95 :) så elsker formel 1, men elsker fotball også, å tror nok det er større og har flere seere over hele verden gitt.. men at flere seere ser på 1 løp en en spesiell kamp kan jeg gå med på, men ikke med alle kamper i hele verden.. var vel over 500MILLIONER som så forrige CL kamp med United (tror det var CL, vis ikke det var FA cupen mot Arsenal )

Mvh UFO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår