Finken Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Har en 84 mod supra for hånden, den er litt shabby og tenkte på og bytte den til meg i no greier. 2,8 liters Rekke sekser på 170hk, 5 trins kasse og original diffbrems. Lurte litt på og ribbe den, bygge bur og kjøre bilcross, blir vel mest klubbløp og trening, samt no kjøring på isen om vinteren. Ere noen som har litt trua? Har ikke kjørt siden jeg kjørte som junior. Hadde vært morro og fått gassa litt igjen. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Har en 84 mod supra for hånden, den er litt shabby og tenkte på og bytte den til meg i no greier.2,8 liters Rekke sekser på 170hk, 5 trins kasse og original diffbrems. Lurte litt på og ribbe den, bygge bur og kjøre bilcross, blir vel mest klubbløp og trening, samt no kjøring på isen om vinteren. Ere noen som har litt trua? Har ikke kjørt siden jeg kjørte som junior. Hadde vært morro og fått gassa litt igjen. hehe, hadde nok vært morro det;) men den blir ikke litt tung da?? Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Gikk en slik Supra på Landsfinalen på Krabyskogen. Var automat det da, men var fart i den egentlig. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmRasarlag Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Ja den gikk ikke så alt for gærent den Magnus.. Siter Rino Holm ~ Proud member of : NMK Aremark -Volvo 240 stv 1985- b230a--> moda b21et? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blikseth Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 moro å se den supran starte. den sto i Drive og med bremsepedalen inne så den sto å spant mens 30sek gikk over, det var litt stilig å se på men det var synd det var automat da Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Hehe det hadde vært gromt, men den hadde vell sikkrt blit kjøpt fort tenker jeg. Så spørs hvor lenge morro hadde vart;) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saab_Racing Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Hehe det hadde vært gromt, men den hadde vell sikkrt blit kjøpt fort tenker jeg. Så spørs hvor lenge morro hadde vart;) han sa jo han skulle kjøre klubbløp og trening med den da... Siter Gatebilen min: BMW e36 320Ci Bilcross biler jeg har: x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom Mazda 626 2.0I 4 dørs 3 Saab 900, 1 Saab 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Klubbløp og trening ja, og litt på isen om vinteren. Det er en del rust på den og mye som må gjøres for at den skal bli strøken, og det gidder ikke jeg, så da tenkte jeg at jeg heller kunne ha det litt morro med den. Den er kansje litt tung, men får ribba den for interiør og alt unødvendig så blir den jo litt lettere og ekke ute etter og sette noen rundetider jeg, det skal gå på tvers, må kjøre publikums vennlig, jeg vil tro det er like morro og vinne hos publikum som det er og stå på pallen. Og så ga jeg bort et skrudd bur til en volvo engang, så han skylder meg et bur, så jeg må bare ribbe den jeg og så får han bygge bur, så er det bare for meg og tute og kjøre. Må prøve og få henta denna bilen etterhvert. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 går to supraer i bilcross fra førav, så vidt jeg vet så er ikke det noe som er blit solgt på bud igjen, men mulig det er noe jeg ikke har fått med meg her, trur fok styrer unna slike biler pga det og få tak i reserve deler.. Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Gikk en slik Supra på Landsfinalen på Krabyskogen. Var automat det da, men var fart i den egentlig. syns den gikk dårlig jeg.. skal vedde for at runde tidene til lars erik med manta'n var bedre, og den manta'n er noe av det styggeste og mest herpa greiene som går i bilcross trur jeg, til og med gulvet var krølla og demper'ne var sykkelpumper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Driter nå i rundetider jeg da, skal ha de morro jeg, og fy og mer du får med deg publikum når du kjører bredt og lager litt show. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 var vel egentlig nok hk i den supra'n men han som kjører har mest å si i bilcross. og det er det mange som burde tenke over det..hahaha. ikke ment til noen her eller no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Blei ikke noe supra, fikk noen planer om et annet bygg og satset på det isteden. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg