skogheim Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Har en 89 GL som det (tror jeg da) sitter en original Blaupunkt-kassettspiller i.. Skal ha inn en CD-spiller men får ikke ut spilleren. Noen som vet hvordan disse er festet på Golfene? NB! Spilleren er nå ute :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Standard på Blaupunkt er at det må benyttes 2 'håndtak' for å få ut spilleren. Er det 2 sett med hull på hver side av fronten? Hvis så er tilfellet så må du ha disse håndtakene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 møller har sikkert et par 'gafler' du kan låne, siden vw fortsatt bruker blaupunkt.. ellers får du sikkert knota den ut med no provisorisk utstyr, det er en enkel låsemekanisme du skal ha opp på hver side, så er det bare å trekke den ut. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogheim Skrevet Oktober 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by metz møller har sikkert et par 'gafler' du kan låne, siden vw fortsatt bruker blaupunkt.. ellers får du sikkert knota den ut med no provisorisk utstyr, det er en enkel låsemekanisme du skal ha opp på hver side, så er det bare å trekke den ut. Nope, ikke noe hull til de vanlige låsepinnene (da skulle jeg nok ha klart det...). Virker som om den er festet på innsiden med ett eller annet? Kanskje skrudd fast i bakkant? Heller ikke noen andre åpninger på siden for låsemekanismer der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Jeg mener selve ramma til cdspilleren er festet i det ("panelet/rammen, der hvor alle bryterene er festet). For å finne det ut, så kunne du jo bare løsne hele ramma, da finner du kanskje ut litt mer.. Er enkelt og vippe ut alle bryterene, så løsner du bare de skruene som du trenger, og vips så er den løs. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Om det hadde vært de hullene kunne du brukt Umbracoer. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Originally posted by skogheim Har en 89 GL som det (tror jeg da) sitter en original Blaupunkt-kassettspiller i.. Skal ha inn en CD-spiller men får ikke ut spilleren. Noen som vet hvordan disse er festet på Golfene? Hvis ikke noe av dette funker.. så tar du bare hånda inn ved askebeger/luftkanalene under spillern der (må skru av noen deksler da)... Og dyttern ut:) gjorde jeg en gang jeg ikke fikk den ut:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Eller, alternativt: etter at du har kødda en stund med spilleren og ikke har noe tolmodighet igjen med svinet - så finner du en hammer og en feit skrutrekker og tar ut litt frusterasjon. Det funker. Garantert. Prøvde selv :) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 det går jo ikke ann å vippe ut hele panelet da det sitter skruer der spilleren sitter.så da er mitt tips finn fram slegga.hehehe det jo bare en gammal dritt spiller;) :D :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spear Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Sikker på at de to hulla på hver side ikke sitter bak noe deksel på spilleren'a? Sånn deksel som skal gjøre den mer tyveri-sikker (som tydeligvis funker! ;) ) og for at den skal se "penere" ut uten hull... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 hadde AKKURAT det samme problemet da jeg satte i cd-spilleren min.den gamle hølken av en blaupunkt ville IKKE ut.så det jeg gjorde, var rett og slett å rive den ut :rolleyes: . men før det løsnet jeg et svart deksel som gikk rundt spilleren.jeg ble så sinna at jeg ga faen..så lenge jeg fikk løs spilleren.rettere sagt, jeg løsnet den vel ikke..jeg slet den av :mad: . du trenger den ikke.dersom det ikke fulgte med et deksel til å ha rundt den nye cd-spilleren din da. lykke til! Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyrus Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Jeg har akkurat fjerna spilleren fra min a4 og jeg fant ikke noe hull å stikke noe skrutrekker eller lignende inn i her. Så jeg spurte om de på Møller kunne hjelpe meg og de fjernet den uten problemer. Når jeg ser på spilleren etterpå er det to smale spor i front som de har presset inn et eller annet som åpner en låsemekanisme. Hvis det er et standard anlegg så ville jeg tatt turen til nærmeste forhandler. De gjorde det gratis for meg. :) Siter 1997 Yamaha YZF 600R ThunderCat 1996 Audi A4 Avant 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg