Polosimen Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 :partyon: Var vel forgårs elns.. Hvor på grønland det vet jeg ærlig talt ikke..heheh jeg er ganske ny i området... men er iallefall når du kommer fra ekebergtunellen mot oslo og tar av til rundkjøringen "oppe" og kjører mot høgre der..så til venstre etter 1 rundkjøring elns... hakke peiling med andre ord:hello: Hehe ok, du får tute eller vinke neste gang så skal vi se :P kanskje jeg offrer en frontfanger siden jeg har bestilt ny :partyon: :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Åssen fanger er på vei da? :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polosimen Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Åssen fanger er på vei da? :) Helt lik en, fant ingen andre kule som passe med "clipsa" jeg hadde Det enkle er ofte det beste :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Helt lik en, fant ingen andre kule som passe med "clipsa" jeg hadde Det enkle er ofte det beste :P kjører riktig nok ikke polo lenger men savner den til tider .. selv om den gikk som en liten ponny som sprang bakover da men:viske: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg