Hallohallo1 Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Hei! Jeg har kjøpt meg en Sony CDX-GT200 cd\mp3 spiller som jeg har satt inn i min Vectra B. Men spilleren husker ikke mine innstillinger såfort jeg slår av tenningen, noen som kan være så snille og hjelpe meg med dette problemet? har 0 erfaring fra slike ting og har rett og slett ikke peiling:P Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 om jeg ikke husker helt feil så må du feste både rød og gul ledning fra bilen på den røde som kommer fra spilleren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann88 Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Hei!Jeg har kjøpt meg en Sony CDX-GT200 cd\mp3 spiller som jeg har satt inn i min Vectra B. Men spilleren husker ikke mine innstillinger såfort jeg slår av tenningen, noen som kan være så snille og hjelpe meg med dette problemet? har 0 erfaring fra slike ting og har rett og slett ikke peiling:P Hadde samme problem sjøl, det du tar å gjør er følgende: Bytt om den røde og gule ledningen fra spilleren og til bilen. (Sett den røde fra spilleren inn i den gule fra bilen, og omvendt.) Da løser alt seg! Lykke til:disco Siter ( )2006 Toyota Hiace 4x4 (x)1999 BMW 520i touring (x)1979 Volvo 244 (x)1998 Opel Vectra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallohallo1 Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Takker så meget for begge svarene\forslagene.. problemet er nå løst:D Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marsko Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Riktig nok en gammel tråd, men dette hjalp også meg! Supert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s-roabr Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Hei!Jeg har kjøpt meg en Sony CDX-GT200 cd\mp3 spiller som jeg har satt inn i min Vectra B. Men spilleren husker ikke mine innstillinger såfort jeg slår av tenningen, noen som kan være så snille og hjelpe meg med dette problemet? har 0 erfaring fra slike ting og har rett og slett ikke peiling:P Hei Fikk du multikontrollen på rattet til å fungere sammen med din sony ? ev hvilken adapter? mvh stein roar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Du må ha et interface i tillegg ja. 1395,- hos oss. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s-roabr Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Du må ha et interface i tillegg ja. 1395,- hos oss. Det var et dyrt interface! jeg har CDX-GT100, lurer på om den passer med det samme opplegget? mvh stein roar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Nei dessverre, den har ikke inngang for ekstern fjernkontroll. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg