dalheim Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 noen snille folk her som kan hjelpe meg å få ut orginal spilleren i Civicen min? Får ikke ut orginal rammen. Den er ikke skrudd, den sitter bare så sinnsykt godt fast! Er kjedelig å kjøre rundt med den orginale spilleren når man har en mye bedre man kan sette inn. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 stikk innom sentrum bil(selv om dem har mistet honda agenturet) mekanikerne der har vel litt snøring og snakker du med Roy kan du si at B-T sendte deg.. :P Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 stikk innom sentrum bil(selv om dem har mistet honda agenturet) mekanikerne der har vel litt snøring og snakker du med Roy kan du si at B-T sendte deg.. :P aoki! takker, skal gjøre det hvis det ikke ordner seg etterpå, har fått ut halvparten nå:) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 bare å røske jens :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 bare å røske jens :P hehe, det som er sjukt er at jeg har alle skruene liggende i en pose(de har aldri vært montert), men spilleren sitter som fan... har jo montert stereo i x-antall biler før men det her er det værste jeg har vært med på... men snakket med en honda kar, han sa man måtte ha spesialverktøy for å klare det :\ så skal ned i morgen å høre hva dem har å si Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 fanfanfan! ingen som klarer å få ut mannskiten! Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 yes! det gikk til slutt! :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg