bdybdal Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Grand vitaraen har vell også trommelbremserbake, synst det lokter billi bil i 2007 Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 kikka på Honda Ridgeline da? mandig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Grand vitaraen har vell også trommelbremserbake, synst det lokter billi bil i 2007 Ja, det er litt simpelt, men i test har bremsene fått ros likevel. kikka på Honda Ridgeline da? mandig! Joda, men den er vel litt ukurant. Dessuten er ikke pick up den optimale familiebil... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Rettelse: Bilen jeg snakket om i forrige innlegg var en Nissan Pathfinder, ikke Navara :) Kan også legge til at automatkassa som sitter i den føles ikke som den passer særlig godt til dieselmaskina. Du får den jo aldri til å jobbe under 2000 rpm Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Rettelse: Bilen jeg snakket om i forrige innlegg var en Nissan Pathfinder, ikke Navara :) Kan også legge til at automatkassa som sitter i den føles ikke som den passer særlig godt til dieselmaskina. Du får den jo aldri til å jobbe under 2000 rpm Pen å se på denne Pathfinderen, men dyr som 5-seter. Kanskje en fordel med så få seter som mulig i denne, siden de er så vonde å sitte i... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 hadde valt helst v70, a6 eller passat... Siter x:97 Toyota Celica t20 1.8 x:98 Toyota Avesis 1.8 x:99 BMW 320ci E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_S2000 Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Så du på element som jeg linka til? Siter BMW 5 serie E60 x Volvo V70 (fikk i innbytte) x Impreza WRX 03, x Mr2 Mk1 x Mr2 Mk2 x Honda S2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Så du på element som jeg linka til? Titta på den, men jeg trenger nok fortsatt etpar år på å bli vant til utseendet... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_S2000 Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Titta på den, men jeg trenger nok fortsatt etpar år på å bli vant til utseendet... Ikke hvis den er svart, med lakka fangere, sorte ruter og kromfelger! :) Siter BMW 5 serie E60 x Volvo V70 (fikk i innbytte) x Impreza WRX 03, x Mr2 Mk1 x Mr2 Mk2 x Honda S2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-magic Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 toyota land cruiser eller mitshubishi pajero da ? gode pålitelige og fine biler , men kanske litt dyre ... Siter 1970 mercedes 250 ce 1970 ford torino 429 1972 chevrolet el camino 1973 opel manta a 1900 sr 1982 mercedes 380 se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 toyota land cruiser eller mitshubishi pajero da ? gode pålitelige og fine biler , men kanske litt dyre ... Akkurat nå surfer jeg på en Suburban-bølge: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167568 Ellers har du rett i at Land Cruiser/Pajero/Patrol er gode biler. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trberg Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Mitt forslag til deg er at du prøver ut en vw passat tdi 140 hk. Highline hvis prisen du vil gi er rundt kr.350000.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Mitt forslag til deg er at du prøver ut en vw passat tdi 140 hk.Highline hvis prisen du vil gi er rundt kr.350000.- jeg stiller med bil til test. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Mitt forslag til deg er at du prøver ut en vw passat tdi 140 hk.Highline hvis prisen du vil gi er rundt kr.350000.- jeg stiller med bil til test. Automatgir er et krav. 140 hk tdi og DSG er en fin kombinasjon. Men bilen Ealoken stiller med har manuell rørepinne... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Hvorfor ikke Touran? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg