Ja__9 Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 hei alle sammen :) jeg har kjøpt en bil med litt overflaterust rundt på motoren. Hvilken lakk kan jeg bruke der?? har prøvd biltema sin 800 graders pro paint men den smelta på 80 grader... kan jeg evnt. galvanisere med biltema spray?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pålær`n Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Ligg unna det biltemasurret:shake Jeg har brukt det og det er noe dritt. Jeg bruker mye Multona og Auto-K produkter. Det fåes kjøpt på BilXtra og noen Mekonomen forhandlere. Det er kurante priser på det også. Holder lenge for meg:thumb Får sikkert det som er bedre og, men... Siter Gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guppi Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 hva deler er det snakk om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg