Azzido Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Tenkte jeg kunne lage en liten tråd om min nyanskaffelse av bil. min 9 bil siden 2002 og nok den mest fornuftige av de alle. En 2002 Audi A4 avant 130hk tdi. med alt utstyr som trengs for å komme seg til og fra jobb ;) cruisekontroll, klima, concert anlegget, 17" felger ++ Silkestrøken, langkjørt til og fra sverige, 158k på tellern. komplett servicehefte. skikkelig nybil følelse. Første ting som skjer er å få den litt nærmere bakken. ellers så får vi se hva som skjer siden dette vil i førsteomgang fungere som en bruksbil. for flere bilder gå her. http://gallery.azzido.no/Min-02-Audi-A4-1-9tdi-avant Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 God plass til barnevogn og det hele i den der :) Noen 19" og senking hadde gjort seg på den bilen der. :phatyo Må få gratulere deg med ny bil babyhmm? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 hehe, barnevogn osv er nok noe som ikke den bilen der vill oppleve, Ellers så blir første prioritet senk... ellers så får jeg se med felger osv.. men kjenner jeg meg rett havner det nok noen kroner på denne her også. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Gratulerer! Liker virkelig den utgaven av A4! :) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Grattis. har 02 mod a4 avant selv. veldig fin bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 gratulerer med ny bil :) vurderer å kjøpe en 02 mod sedan selv Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Den så strøken ut! Gratulerer med ny bil! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Flott bil! Gratulerer. Felger og litt senk nå så har du toppers bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Gleder meg litt til å få bil med 0.5 på mila, drivstoff avgifter som blir halvert osv. samtidig som at det lukter fortsatt nybil i denne... Sikkert ikke dette valget av bil dere hadde regna med at jeg skulle ende på med tanke på at jeg har hatt integra type r, hadde nissan silvia s15 i bestilling, hatt samtlige spreke bmw'r osv. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Synes det var fornuftig jeg;) Er ikke så dumme de dieselmotorene heller, deilig med bra drag fra bunnen, og jevnt over bra med moment... Og 130 hesterne til audi er vel ganske spreke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Synes det var fornuftig jeg;) Er ikke så dumme de dieselmotorene heller, deilig med bra drag fra bunnen, og jevnt over bra med moment... Og 130 hesterne til audi er vel ganske spreke! sant... går greit nok til hverdagsliter... chip så har man 180hk og 400nm på de i tillegg.. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Gratulerer med Audi da Azzido.. Endelig tatt rette valget;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Gratulerer med Audi da Azzido.. Endelig tatt rette valget;) jo takk ;) mest fornuftige valget ihvertfall... fikk henta bilen i dag... la ved 2 bilder i første post. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Grattis, bilen så meget bra ut. Har sikkert bedre tid neste gang til å se nærmere på bilen. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evilracing Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 kan skaffe deg sportec chipping om intresert.. send mail til: rene-holmen@hotmail.com for pris... oppgi model, motorkode og girkasse kode ;) Siter (la oss sprenge en fotoboks for demostrering mot bøtesatsene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg