Ascona Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Originally posted by Kid-A Hvis du mener bilen på bildet øverst i tråden er det den første konseptutgaven av Chrysler Crossfire. Produksjonsutgaven lanseres i disse dager, og er ikke annet enn en forkledd Mercedes SLK! Men duverden så mye stiligere de har klart å gjøre den enn SLK.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by Kid-A Jeg gikk i samme klassen som journalisten Oliver Orskaug på Høgskolen i Volda. Han er en av de jeg har møtt som har minst greie på bil! Den forrige journalisten de hadde, Hanne Hattrem, var OK. Men hun virker å ha gått tilbake til Motor. Før henne igjen hadde de Knut Moberg, en hyperkverulerende overtabloid idiot, som til slutt fikk sparken... SLR er jo bare en råå bil da...men tror nok ikke Røkke skal ha sin allikevel :) Oliver Orskaug jobbet før i Radio Nettverk, leste nyheter. Jeg jobbet selv i radio her jeg bor, på den tiden. Knut Moberg jobber i Tønsbergs Blad nå, mener jeg. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Oliver er en merkelig skrue, men heldigvis en ganske dyktig journalist. Derfor har han stort sett klart deg bra innen temaet bil foreløpig, sjøl om han ikke er bilinteressert... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg