sunplaze Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Noen som vet hvor man finner bakseter til golf 3 GTI?eller hvor man kan få trukket de orginale om på nytt..?finner jo framseter overalt... Siter xx Audi A4 B5 1.6 xx Golf 3 2.0 GTI 8v solgt xx Mazda 323 død xx Opel Ascona 1.3 død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Hvor fant du framseter, sa du? :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Vet ikke helt hvor man finner seter, men trekke om seter kan vel koste litt men man gjør vel evt det hos en salmaker? Hvertfall det jeg fikk høre av typen til modern når jeg spurte om det gikk ann og få fikset setene i golfen min. Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg