Teigen Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 ringte for og bestille godkjenningstime på senkefjørene og div andre ting, men når jeg sa jeg skulle godkjenne senkefjørene så sa de atte de måtte ha omskrivd godkjenningspapirene til norsk? noen som har noe erfaring med dette, eller vet hvor jeg får tak i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Møtte opp med tyske tüv papirer, gikk bra. tuv papirene skal angi hvilke biltype fjærene er laget for i følge BT papirer. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=163907 Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 tusen takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Hei, vet ikke om dette kan hjelpe deg: http://www.volvo-power.net/div/b6304/Ombygging%20Volvo%20242%20DL-214200595239.pdf http://www.volvo-power.net/div/lesjofors.pdf Kravene Fjærer skal sitte spennt fast Hjulstillingspapirer må fremvises Om du fremdeles sliter, vet ejg om en som jobber som oversetter. Men er merkelig om de kan kreve papirer på Norsk. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Om du fremdeles sliter, vet ejg om en som jobber som oversetter. Men er merkelig om de kan kreve papirer på Norsk. Har hørt historier om dette her på BF før.. Ikke sikkert BT kan å lese tall på tysk :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Har hørt historier om dette her på BF før..Ikke sikkert BT kan å lese tall på tysk :p Du kan lever Godkjenningspapirene på tysk, de kan kreve at dette skal bli oversatt til Norsk. Men dette kan du få de til å gjøre. prosessen er da at de sender TUV papirene til sin saksbehandler og dette tar lang tid. var dette som skjedde meg, Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Du kan be de snakke med feks. Knut Ekkern i Bergen. Han har ikke noe problemer med tysken. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 De kan ikke kreve å få de på norsk, jeg har og vært igjennom dette før, da var det i Fredrikstad, var og fikk godkjennt en Primera (P10) byggd om til turbo, da sa han på BT at jeg måtte komme med papirene på norsk, jeg tok kontakt med BT i Oslo, de sa at jeg bare skulle levere papirene inn i Fr.stad så skulle jeg bare hennvise til en kar i Oslo og da gikk det helt greit, det er bare noen som prøver seg fordi de ikke kan tysk og skal være vanskelig... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 De kan ikke kreve å få de på norsk, jeg har og vært igjennom dette før, da var det i Fredrikstad, var og fikk godkjennt en Primera (P10) byggd om til turbo, da sa han på BT at jeg måtte komme med papirene på norsk, jeg tok kontakt med BT i Oslo, de sa at jeg bare skulle levere papirene inn i Fr.stad så skulle jeg bare hennvise til en kar i Oslo og da gikk det helt greit, det er bare noen som prøver seg fordi de ikke kan tysk og skal være vanskelig... er jo det jeg sier, de kan ikke kreve å få det på tysk, de har en saksbehandler som oversetter. Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 http://www.volvo-power.net/div/lesjofors.pdf Danke! Fjompen på BT (fredrikstad) behold like godt mine TuV papirer, kansje han skulle lære de andre litt tysk :D Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 takk for alle gode svaer.. nå er det bare og vente på dommedag ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 De KAN kreve det, faktisk.. Det var det de sa til meg, men når stefaren min kom med bilen kunne de plutselig tysk...... Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Er vel dømmes problem at døm ikke skjønner hva som står el? BT fortjener en bukett med visne blomster... Jeg måtte opp 2 ganger fordi det ikke stod reg nr på papiret over hjulvinklene på bilen min. Men døm godkjente masse rart som egentlig ikke er lovlig da. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 BT fortjener en bukett med visne blomster... De fortjener ikke det en gang.. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 De fortjener ikke det en gang.. Ikke tanken engang. :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg